Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1474 ggr
[SallysPigge]
0

Tyda min dröm?

Sov en stund på soffan just och hade en dröm som gjort mig nedstämnd.

Det händer att jag drömmer den lite då och då. Innehållet är alltid olika men ändå samma. Alltså själva budskapet är samma fast det händer på olika platser.

budskapet är att min sambo är alltid arg på mig, vägrar lyssna på mig och försvinner. Jag springer runt och letar efter honom förtvivlat utan att hitta honom.

Någon som kan ge en förklaring till varför jag drömmer så?

[SallysPigge]
0

Någon som vill göra ett försök?

EmyJ
1

Kanske är du rädd för att det ska bli så? Kanske gör du mycket för att göra honom till lags? Vild gissning :)

www.kickemcattery.se

Amandla
1

Eller så handlar allt i drömmen om dig själv (vanligt!). Är det något du behöver ta tag i, något som gör att du är arg på dig själv?

[SallysPigge]
0

Jo jag är nog rädd att det ska bli så, och nu när jag tänker efter så blev det väl så igår.

Jag ville få honom att förstå mig i hur jag mår (depression), han vägrar, blev arg och stack iväg, jag sitter ensam och förtvivlat kvar.

Kanske det var en sanndröm? Har ju haft sanndrömmar innan. Men jag har aldrig tänkt på om det har varit sådana  bråk efter dom andra drömmarna som har varit så här. Kanske ska börja lägga det på minnet.

[SallysPigge]
0

blev dubbelt

Naznaz
0

Hej SallysPigge!

Hoppas att det är bättre nuGlad. Mitt råd är att ta hand om dig själv försök att ta i tu med tillvarånGlad. Killer kommer och går, ta hand om dig själv. Om en som inte vill vara med dig så är det slössari med tiden att vara med den personenRynkar på näsan. För eller senare den personen ger sig av.

Ibland krävs det av oss att vara starka och fortsätta orka med livet.Skrattande

Hitta de sakar som blev orsaken till din depression  och kasta de i havetGladSkrattande. Det finns många som inte orkar vara med en ibland, vi vill inte vara med dem heller eller hur. Vänta en ny våg som kommer med hopp och glädjeKyss och ta hem den med digKyss. Ibland är vi helt ensamma men det är inte så farligt att vara ensam, läs en bok ,dansa till musik , sjung göra någonting som du gillarKyss hitta ditt inre .

Kram/Naz

Kram/Naznaz

[SallysPigge]
0

#6 Ok tack för ditt råd men nej tack. Vi har varit tillsammans i 10 år, firade det i torsdags och har en son som fyller 9 år. Vi är lyckliga tillsammans men när jag faller ner så har han svårt att förstå mig och vet inte vad han ska göra.

Jag har fått terapi i 9 år nu och vet orsakerna till varför jag mår som jag gör.

Att vara ensam är jag livrädd för då jag bara har min sambo och mina 3 barn inga andra så att bli helt ensam skrämmer mig, för helt ensam vill nog ingen vara.