Stackars lillebror..
Inatt så låg min 11 åriga lillebror och sov tryggt i sin säng, men han vaknade upp mitt i natten och kände att någonting inte stog rätt till. Han vände på sig i sängen och såg en man stå brevid hans säng.
Mannen hade kort orangekrulligt hår, en vit skjorta och jeans.
Han var även cirka 1.80cm hög.
Han sa att mannen var så verklig, att han nästan kunde känna på honom!
Stackars min lillebror, men han var för rädd för att ropa på någon.
Så han gömde sig under täcket och kunde inte somna om.
Han låg där i sitt egen urin eftersom att han var helt livrädd!
Varje gång han tittade upp från täcket så stod mannen där. Fast efter ett tag hörde han att något knakade i hallen och mannen var borta!!
Det har spökat i vårat hus tidigare - men ingen av oss har någonsin sett en gestalt!
Min lillebror skulle aldrig ljuga för mig - och om han vet att han har inbillat sig så säger han det!
Visst, han kan väll se en gestalts skugga stå någonstans i hans rum mitt i natten - men då är vet han att det bara är inbillning.
Och det var evigheter sedan han såg på en skräckfilm eller något annat läskigt.
Stackare!
Jag tror att det var en ande av något slag - eller så kan det ha varit en galning som bröt sig in i vårat hus..
Men eftersom att vi bor på landet och allt var låst så..
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Uäh… skulle närpå dö av skräck.. stackare. :-(
shit vad läskigt :(
tycker väldigt synd om din lillebror. han kanske har en unik förmåga att se spöken väldigt starkt. vissa ser ju bara konturen(som jag). hoppas han lär sig hantera det dära.
#1 Usch, jag med! :S Stackaren sov i min säng inatt..
#2 Ja, han kanske har det! Inatt blev det som tur var inget nattligt besök då han sov i min säng.. Stackaren ville inte sova i sin egen då han var helt livrädd!
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.