Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1426 ggr
ALPHIRA
1

Healing-del 2

Låg där på madrassen och önskade få lindring med exem som jag har fläckvis på olika ställen på kroppen.

Nu låg jag där och efter en lång väntan kände jag hur övre bröstkorgen svällde upp. Det gjorde den troligen inte (kollade inte), det var bara en känsla.

Jag hade en svår exemfläck i båda fötter, nära tårna (ca 8 cm i diam), värre i vänster fot. Det har varit ständigt kliande i 20-25 år! Man bara river och river, smörjer och smörjer!

Jag känner alldeles bredvid exemfläcken ovanför tårna i vänster fot hur man liksom "syr med Singer", väldigt snabbt runt-runt-runt-runt ett bra tag (ca 10 cm i diam). Kände ingenting i höger fot.

Sen börjar någon typ av kraftig "massage" (fast det var inte massage) i högra tinning och lite mildare massage i vänstra tinning. Detta tog en lång tid.

Efter det fick jag i nacken ett område av 1 kronas storlek där det kröp miljarder "myror". Mycket stark känsla, en väldans aktivitet var det!

Efter healingen var 20-25 års plåga i fötterna borta! Jag visade dom värsta före-detta-fläckarna till min man som konstaterar: Titta, det är ett stort blåmärke här istället! Och mycket riktigt, allt det fula i både vänster och höger fot var borta och i vänster fot fanns istället ett stort blåmärke som sedan försvann ganska fort.

Nu har det gått 15 dagar från healingen och dom värsta ställerna i foten har INTE KLIAT en enda gång. Har inte känt något behov av att smörja heller men har gjort det två gånger bara därför att hyn är (helt normalt) torr.

Det var inte slut med det roliga. Fortsätter i del 3.

tarotlasse
0

Vad jag blir glad för din skull Alphira min helaing guide har tydligen återigen lyckats med just exem. Det är inte första gången som dom med exem märker stora o  en  omedelbar värkan Men även reumatisk värk brukar han kunna ge en väldigt bra hjälp.  Väntar med spänning på 3e delen av berättelsen. Härligt att få höra klienten få beskriva hur den upplevde  det eftersom det är flera saker i detta som jag själv upplvde även om vi inte ens var i närheten av avrandra.

Men mitt eget exem det får jag tydligen lida för den försvinner inte he he

Lasse

ALPHIRA
0

Hej Lasse! Får hjärtligt tacka dig för din förmedling vad gäller mina besvär!

Vad det gäller ditt eget exem…skomakarns barn pratar man ju om!.

Du nämnde reumatisk värk som din healingguide är bra på. Jag kan nu i skrivande stund redan tala om att speciellt i vänster fot hade jag i tårna värk som man trodde (enligt läkarna) var reumatisk värk. Reumaproverna var negativa men värk fanns det, men det kunde vara fruktansvärd värk tidvis och har fått vara sjukskriven för det några dagar då och då. Läkarna har inte kunnat diagnostisera besväret riktigt men dom säger att det har med exemet i foten att göra.

Men vaddå! Nu har jag inte exem kvar länst ner i foten (värsta stället i hela kroppen). Men hör och häpna, HAR INTE HELLER NÅGON VERK I TÅRNA! Har inte haft det sedan healingen.

Berättar mer i morgon.

TACK TACK till dina och mina healingguider!!

ALPHIRA
0

Rätt ska vara rätt: Exemet var värst i vänster fot men reumatisk värk fanns nästan bara i HÖGER fot. Och pga det är en tå kraftigt böjd.

Ska nu mitt i skrivandet kolla om den FORTFARANDE ÄR BÖJD! Den kanske har blivit rak!

Ett ögonblick. Tar av strumpan bara.

Jo, den var böjd men var mycket mjukare och rörde sig om jag ville det. Tidigare hade den varit alldeles stel.

Tänk att såna här under kan ske!

Tidigare hade jag fått på jobbet gömma mig i toan, ta av strumpan och riva och riva när det kliade så mycket.

Nuförtiden gömmer jag fortfarande mig då och då på jobbet i toan, tar av strumpan och bara ler och BEUNDRAR mina fina fötter!!

ALPHIRA
0

Eller sitter ni svenskar PÅ toaletten kanske…blir förvirrad här nu…

I alla fall så går ni PÅ toaletten. Det vore mer logiskt att gå TILL toaletten. Eller om man säger så, det kanske betyder att man bara kommer i närheten, till dörren…hinner ni då…

Skit det samma, nu går jag och lägger mig. Jag går till sängs.

Amandla
0

Underbart Alphira att du fått sån lindring!

Gömma sig I toan tror jag inte någon vill Flört Jo, vi säger PÅ toa. "Jag ska på toa" Jag måste gå på toa" eller för all del "Jag måste till toaletten" men då tycker jag det låter panikbråttom…

ALPHIRA
0

Tack amandla. Nu förstår jag att ingen vuxen människa får plats i toan.

Men sen krånglar du till det för mig med bråttom och icke-bråttom. Där ser man hur viktig TIDEN är när den även tränger sig in i språkbruket på detta mycket nyanserade sätt.

Amandla
0

Skrattande Det kan vara för att man poängterar själva toaletten i mitt sista exempel. Eller hmm… ja du… nä det är inte lätt. Sen har ju betoningen också betydelse. Har du sett språk.ifokus? Kanske lämplig fråga till dem!

ALPHIRA
0

JAG ska gå på toa. Jag SKA gå på toa. Jag ska gå PÅ TOA. Jag ska GÅ på toa. Då har man inte så bråttom.

Jag ska gå på toa. Ska jag gå på toa? På toa ska jag gå!!!

Bästa amandla. Nu nu nu nu nu börjar det låta lite konstigt någonstans…ska vi avsluta här.

På landet i Finland har vi EN UTEDASS. Vi får se hur det blir sen när jag ska dit.

Men så här kan det bli när man aldrig fått någon undervisning i språket.

Ska kolla språk.ifokus vad dom håller på med.

Amandla
0

Ett utedass. Flört F´låt, kunde inte låta bli Tungan ute Nä, det här är nog så OT det kan bli Skäms nu återgår vi till ämnet.

ALPHIRA
0

Men hörru, det var ett mycket väsentlig information för mig, det där med ETT.

Nu sätter vi punkt på dethär. Kyss

lenjon1
0

Jasså är det slut på svensklektionen…jag som just hade tänkt att lägga mig i…Glad

Men jag vill gärna kommentera healingen…blir så enormt varm i hela kroppen när jag läser det du skriver. Så fantastiskt underbart det måste vara för dig…Och härligt att du delar med dig

Kram

Lena