Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1906 ggr
ALPHIRA
1

Healing-del 1

Jag har ett behov av att berätta hur det gick till när jag för första gången fick healing (nedvetet). Den var på distans, förmedlad av tarotlasse. Jag har problem med exem på några ställen i kroppen.

Eftersom jag är så långrandig så delar jag erfarenheten på före-pågående-efter.

Gick och la mig på en madrass på golvet, en kvart före avtalad tid.

Jag var rädd. Rädd för att något oförutsedd skulle hända, något negativt.

Därför bad jag om änglavakt, bad och bad. Löjligt nog så rabblade jag på namnen på alla ärkeänglar jag känner + massa andra kända och okända änglar. Låg där och visste inte om jag fått något beskydd.

Sen plötsligt blev det väldigt ljust i rummet, det "ser" man på fast man blundar. Ljuset var där kanske 3 sekunder. Jag var tvungen att öppna ögonen och KOLLA OM SOLEN HADE FLYTTAT PÅ SIG ca 120 grader och sken in i rummet genom fönstret. Ljuset kom tillbaka ytterligare 2 gånger och lika många löjliga gånger kollade jag om solen hade flyttat på sig. Vilket den inte hade gjort.

Till sist var jag säker på att jag hade änglavakt och jag låg där lugn och avslappnad. Tyckte mig känna att det var en hel änglakör runt omkring mig. Änglarna var lite roade och sa:oj, oj, Marjaana, hur många änglar behöver du egentligen för att känna dig trygg…

Visste inte hur länge jag hade legat där så ville vända huvudet och kolla vad klockan var. Hörde sen: "Bry dig inte om det!". Detta upprepades 2 gånger till under processen.

Ingenting händer! Till sist konstaterar jag att JAG HELT ENKELT ÄR INTE MOTTAGLIG för healing!! Så är det bara.

Men plötsligt börjar jag känna något konstigt i övre bröstkorgen. Den liksom svällde upp, jag var "lite gravid" i brösten, kändes det som. -Vad är nu detta, tänkte jag- jag har inget EXEM där! Var "gravid" kanske några minuter, kanske längre men fick sedan börja känna jobb på andra delar av kroppen. Dom jobbade från topp till tå.

Forts. följer… Ni som är erfarna tycker säkert det här är helt dumt att berätta om, men för mig var detta något stort.

Amandla
1

Nejdå, det är inte alls dumt utan intressant! Flört

Fjäril
1

Vad spännande Alphira, det var ungefär som att "sluta tvivla" och så kom den plötsliga händelsen (med bröstkorgen) över dig.

Inget är dumt på något sätt. Det är din erfarenhet/känsla, inget vi andra kan säga något om.

Sajtvärd på Övernaturligt

vargman
1

Jag har själv vart iväg och healat mig flera gånger och tycker detta är jätteintressant Alphira! Det har hjälpt mig otroligt mycket och det kommer fortsätta hjälpa andra. Härligt!

Fjäril
1

Tillägg:

Healing ger resultat, oavsett om det är på distans eller på plats så att säga. Om det är något jag är bombsäker på, så är det healingen. Det är fantastiskt hur det fungerar och vilken hjälp vi får.

Sajtvärd på Övernaturligt

ALPHIRA
0

Vill bara säga att jag har aldrig tidigare vågat meditera !!??. Men denna erfarenhet med healingen tog bort all min rädsla och ska nu börja meditera.

Sen är det bara att konstatera att jag fick dels lindring och blev dels botad tack vare denna healing. Men vill återkomma till det i del 2 av storyn.