Hjälp
Det har hänt två ggr nu, eller igentligen fler ggr men har som inte tänkt på det riktigt.
Men för några dagar sedan satt min man uppe framför datorn och tvn.
Vi har en dotter som är 1 år och 2 månder som vaknar om nätterna.
Vi bor i ett gammalt hus på nedervåningen och har en ganska så lång koridor från tv rummet ända bort till äldsta dotterns rum och i tv rummet har vi två dörrar, en dörr som har glas på sig, som vi har låst men den går mot korridoren så man ser bland annat toaletten.
han satt som sakt i soffan och såg på tv och datorn.
Han såg någon komma i koridoren gående förbi dörren.
han roppade på mig och tänkte att det var jag som var uppe och skulle värma mat till den minsta dotterna.
Men inget svar, sen roppade han på våran äldsta dotter. Men hon sov.
Sen hände det i natt igen. han gick upp vid 12 tiden för att dricka vatten i köket. Han såg mot korridoren någon som kom och han hörde någon som gick där. han Gick snabbt dit för att se om det var jag eller våran äldsta dotter, Men nej hon sovde och jag låg i sängen.
han var så säker så han gick och kollade över allt, bakom soffor mm för att se så det inte var någno som hade kommit in hit.
Våran äldsta dotter har även frågat mig många ggr när hon och någon vän varit i hennes rum och lekt, >Varför jag öppnar dörren, tydligen så är det någon som öppnar dörren till hennes rum i bland.
jag har tänkt att dom inte har stängt dörren ordentligt men så kan det ju inte vara då det hända flera ggr.
Hjälp vad kan det vara, vi vill verkligen inte ha dom här inne.
Hej, Är det låter onekligen som ni har besök från andevärlden. De flesta fall handlar det om någon som bara tittar till er eller som har något de vill få sagt. För att fånga er uppmärksamhet kan i vissa fall dörrar/skåp öppnas och skuggor kan uppfattas - det är ofarliga manifestationer som egentligen bara betyder 'se mig!' Mitt råd; försök ta reda på vem det är som hälsar på och varför. Då kommer det att lugna ner sig eller helt upphöra! /Andreas
Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se
Hur kan man ta reda på det?
(Sorry för lång tid mellan svaren!) Antingen så anlitar du ett medium eller så försöker ni få anden att ta steget. Många gånger räcket det med att man tränger undan sin rädsla och helt enkelt ber om att få veta vem det är. Gör det med ett öppet sinne och var inte rädda. Tacka sedan för mötet och be om att få det lugnt igen hemma.
Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se
ingen fara, tack för hjälpen