Favoritmedium?
Vilket medium kollar helst på när h*n jobbar? Jag bara älskar Terry Evans!!! Tycker lätt han är bäst!!
Jag tycker att Jill Petersson e riktigt bra..Men Terry Evans e oxå bra..

Det finns jättemånga bra medium, jag antar att du menar de man ser på TV?
Mina favoritprogram är då Det okända och Norska förnimmelse som går på Discovery. Alla som är med där är bra 
Sen var ju Psycic Challenge ett fantastiskt program och tanterna som jagade spöken o alltid gick på puben efteråt jättesöta.
Rose

Tycker också att Terry Evans är otroligt bra! 

någon jag INTE gillar är Jörgen!! (vet inte vad han heter i efternamn) men han var/är oxå me i Det Okända. Han är alldeles för tillgjord. Till och me jag hade kunnat göra det bättre =))

#4 Jörgen Gustavsson heter han:)
Jag gillar Terry Evans (det okända) och Derek Acorah (hemsökta hus)
Kramar//Carro

Jag gillar de där bägge Kanadensiska tanterna, som samarbetar. De verkar så godmodiga, humoristiska och lugna i sitt utforskande. Jag känner inte att dom är överdrivna, snarare mysiga. Två sådana där "Adoptiv-fastrar", vill jag nog också ha.
James van praagh, från Mannen som kunde tala med andar (Beyond). jag tycker att han verkar helt underbar! ^^
James Van Praagh gillar jag också. Hans böcker "Himlen på Jorden" och "Tala med himlen" har jag läst ett antal gånger nu. De är verkligen jättebra!
Men Terry Evans är nog den på hemmaplan som jag föredrar. Jag har läst hans bok "Bergsmeditation". som handlar om hans liv. Han har gått igenom mycket. Ewa Olsson har jag själv gjort en sittning hos på "Andarnas kryss" den var klockren.
Jag har gått hos Elisabeth Johansson och Terry Evans,båda två var klockrena.
På tv har jag sett Jill Petersson och Vendela Cederholm,Anders Åkesson,dem har jag också tyckt om,fast jag inte träffat dem.

Ja min favorit är väl inte så konstig om vi ska välja dessa medium vi ser på Tv.'
För mig är inte valet så svårt effeter som Anders åkesson är min egen mentor och som stött och hjälpt mig personligen i min utvecklingen sannatid som han i sina stor seanser är väldigt lättsan och framför en härlig humor så att alla under seansen får en glad och härlig stund.
Samma sak när Anders bedriver sin kurser hur han på ett fantastiskt sätt blandar detta allvar med en varm och härlig humor sp får delatagarn ha rioligt också under tiden dom lär sig.
En annan favorit Är Jill Peterson som har gjort den härligaste mediala demostartionen jag sett där hon med sitt glada spraligga sätt fick både publiken och andevärlden att sprida en härlig energie .
Samtidigt som Jill jobbade med så mycket Positivt tänkande så där alla hade med sig ngt att fundera och kunna göra förändringar till det bättre .
Sedan finns det en hel del medium som inte är så kända som verkligen gett mig jätte härliga stunder.
I Ljus Lasse
Min absoluta favorit är Terry Evans,han har hela tiden något att berätta och det han förmedlar stämmer så gott som alltid. Ett rent nöje att höra honom.
Favorit nummer 2 är Elisabet Lange.Hon har humor och påminner mycket om Terry när hon pratar.
Jörgen Gustavsson gillade jag inte alls från början,men har efterhand börjat tycka han gjort bättre ifrån sig.
Anders Åkesson känns väldigt svag som medium,men kanske jobbar bättre och säkrare om man gör en privat sittning med honom. Tycker han verkar vara väldigt ödmjuk och omtänksam som människa,men han har gjort för många missar och har en tendens till att vara "tjatig" för min smak.

Håller helt med Lasse i vad han skriver om Anders Åkesson.Sen har jag mitt eget lilla "husmedium" Jane Lyzell.Otroligt pricksäkra presentationer/budskap,som visar sig alltid stämma till 110% då hon länkar till mej på storseanser.Även hon har massor med humor,och har lättsamma seanser. Har dock ej gått någon kurs för henne,men ändå stöttar hon till 100%,och med hjärtat!!Väldigt hjälpsam och go!
Elisabeth Johansson för hennes ödmjuka framtoning,otroligt duktig.Och en fantastisk vän.
Elisabeth Lannge
Terry Evans
Jörgen Gustafsson
Sen har vi Medium på sajten som jag tycker är helt fantastiska och hjälpsamma.

_Det finns så många härliga medium i detta avlånga land! Det är en fördel får då finns det "en till alla".
Jag föredrar ljus och humoristisk seans och där finns det ett stort antal medium att välja mellan. Önskar att man hade möjlighet att åka runt och se alla jobba!
Min absoluta favoritmedium som verkligen ger av hjärta och själ, ödmjuk, goa skratt och klara budskap det är Anette Bengtsson, stockholm. Hon är cert medium, utbildad av Iris och Anders.
Sen är ju Anders Åkesson helhärlig att gå på seans hos, rolig och säkra budskap. Jill P är ju också en av dom som har stor humor.
Kramar och önskar Er alla en riktigt härlig Midsommar!
Anne Mari_

Jill Petersson, Terry Evans tillhör helt klart favoriterna..
dessa har skapat en egen stil.. och är träff säkra..
Elisabeth Lange verkar oxo duktig på det hon gör..
Gillar även dom "tanterna".. Jackie Dennison and Christine Hamlett , väldigt duktiga.. och träff säkra.. kul med deras teckningar.. som dom visar alltid..
Sen är det lätt att sätta kändis medium på piedestal.. och
höja upp dom till att vara "super medium".. oavset om dom
är bra.. eller inte.. bara för att dom förkommer i media…
Jag menar.. man är ju knappast bättre medium bara för
att man är med i TV..
Finns jätte många duktiga medium i vårat avlånga land..
som är minst lika bra..och t o m bättre.. 
/RL

#14 Terry är fodligen inte det bästa, men jag har inte sett så JÄTTEMÅNGA mer. Därför kan jag inte utala mej om medium som inte syns i media, men är intresserad av att gå på en sittning i Skåne om du har nått förslag. =)

tack! River lord #14 för namnen, Jackie Dennison och Christine Hamlett, det var ju dom jag menade.
Och visst finns det fler i vårt land, själv rekommenderar jag folk att gå till Anielle Strömbeck, min egen lilla favvo.

*putt*

#4 Håller med! Får konstiga, mindre bra vibbar när jag ser honom. Men Derek Achorah är häftig.