orb?
Det är säkert bara en reflekton av ljusen kanske, men blev lite nyfiken då jag inte lagt märke till denna innan.. någon som kan se något?
åh vad konstigt bilden kom inte med ju..prövar och lägger ut den igen
Jag ser ingen bild. Vill du ha hjälp?
vet inte om det är sidan det är fel på eller så krånglar min dator..försöker o försöker men bilden vill inte laddas upp
Det kan va nåt med sajten för jag får error på en del grejer…
nu kom den fram efter att jag försökt tusen gånger typ ;-)
zeretki..ja jasg fick också fram error varje gång
Jag ser bokstaven M i din orb.
Ser ut som ett foster som fortfarande är i en mage… :S
Jag får ett S

#9 Ja ungefär vad jag också ser!
Fast jag ser istället ansiktet på ett spädbarn… Milla85, är det någon i din vänkrets eller du själv som är gravid kanske??
Eller någon du vet som förlorat ett ofött/nyfött barn?
Kramar//Carro
oj vad "intressant" tack för alla svar..trodde verliken det inte var en orb ju… bilden är inte nytaggen, jag tog bilden omkring januari tror jag.. hmm spännande.. ingen i min vänkrets har förlorat ofött eller fött barn
undrar vad det kan betyda

#13 Ja, det kan man ju undra hehe;)
Kramar//Carro
hur kommer det sig att man ibland kan se bokstäver i en orb.. vad betyder det?
*puff* 
hade hoppats på att någon svarat idag men nehe :-) nyfiken ju 
Jag ser fortfarande ett foster… även i det senaste….den största. Kanske fått med dig ett ofött barn med dig hem någonstans ifrån?
Vad vet jag.

Jag ser också fortfarande ett foster…. Men i en av bilderna, den största orben i bild 3, där ser jag en ung kvinna som håller i ett spädbarn.
Kramar//Carro
märkligt… bild nr 2 är inte tagen hos mig, på den bilden så ser en av orberna ut som ett kvinno ansikte, den brevid eller under stolen nära den blåa bollen.. jag kan inget av Orber och undrar varför det bildas Orber och hur kommer det sig att man kan se bilder i den alltså själva själen eller bild på den som gått bort?! lite krångligt men är fundersam, står den som gått bort brevid orben eller är dem i orben hmm svårt att förklara hur jag tänker
#21 jaså oj vad spännande, men tråkigt då jag inte har någon aning om vad det kan betyda… foster och spädbarn hmm
Vilken gåva ni har som kan se "sånt"
blir lite nyfiken hur ni ser det, ser ni det väldigt klart alltså tydligt?

#24 I vissa Orber ser jag ingenting medans andra kan se saker… Det är nog så att jag bara ser "sånt" i dem Orber där det är tydliga "figurer" inuti… Eller hur jag nu ska förklara det… Och när jag väl ser något så ser jag det ofta mkt tydligt. Alla har gåvan att se, koncentrera dig bara på att se vad det är i orben så kanske du lyckas! :)
Kramar//Carro
prizma o kristall jag har försökt o koncentrera mig men ser nada ;-) hittade en annan, en stor orb läskigt..kanske d kan se något ;-) tack prizma o kristall för din hjälp.. ta hand om din gåva :-)

#17 jag ser tydligt ansiktsdragen av en yngre "kvinna" eller rättare sagt en ung tjej. På dom andra kan jag inte se något alls.

#27 Hm, denna var svår då "orben" var ganska suddig. Men det liknar en fjäril med vingarna utslagna.
Kramar//Carro

Hej , jag har nu granskat bilderna o det JAG förnimmer är följande: Jag får en moderskänsla för de två barna som orberna kretsar kring, en moderskänsla fårn din sida milla85. Nån som är mormor el påminner om mormor, de här orberna eg så är det en o samma känns det som , en kvinna i 60 årsåldern typ 160 cm lång o ljus i håret lite råttfärgat kanske, kort hår , en som brydde sig om sitt sina medmänniskaor o sättet hur profilera sigs, får känsla av bo i ett vitt hus/villa o mkycke tkring tårtor o kalas,om är välidgt gla i dina barn, en släkt känsla. Jag tycker det känns välidgt betryggande för barna att de har denna entitet kring sig. En vakande hand, denna kvinna var likande när hon levde, så känner jag det. Funder på det.