Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1819 ggr
Fjäril
0

Det spökar!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Eller "Här spökar det" som programmet heter!

Jag hittade dessa klipp från en annan sajt här på iFokus och lånade med dem in hit.

Jag tyckte de var intressanta "Det okända 2" kanske Glad.

Jag tycker inte om att programmen (alla "spökprogram) ska framställa allt så "läskigt", det blir en fel bild av något fint - men jag tycker "Här spökar det" har gjort ett mycket bra arbete och med bra "för-information" så att säga. Tuppen upp!

Här kommer några klipp. Berätta gärna vad ni tyckte när ni sett dem/någon av dem.

Sajtvärd på Övernaturligt

Fjäril
0

2.

Fjäril
0

3.

Fjäril
0

4.

Haermenion
0

Hej Jennie! Precis som du skrev så har man valt en väldigt kuslig framtoning i programmet - det är lite som man har tittat på Det Okända och vänt ordningen på det , faktan först och medium-delen sist. Det gör lite att man förlorar en del av spänningen , annars hade det varit helt ok! Hatten av dock till människorna som ligger bakom programmet då man snappar upp idén med det hela. Kul att du delade med dig av avsnitten, höll mig sysselsatt och road en stund :) / Andreas

Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se

Fjäril
1

Hej Glad

Ja, tyvärr "måste" väl media vinkla det så, "läskigt" och "skrämmande" men samtidigt så tror jag att det hade varit minst lika bra ändå!

Jag hade velat se ett program där "medium" hjälper andra människor till att förstå varför de upplever saker, inte bara att de gör det. Men det får bli ett senare program, eller så startar jag ett själv Flört

wellma
0

Tack Jennie ,ska bänka mig lite senare och se på avsnitten men först fixa lite gott att äta under tiden sen kan jag koppla av och njuta av programmen Cool

Fjäril
0

Gör det Kyss

Amandla
0

Hade känslan av att jag kände igen de där filmerna, inte intuitivt då Cool utan att jag sett dem tidigare. Jodå, de har gått på Kanal 12 som sänds i Karlstadsområdet. Tyckte de var rätt fjantiga redan då Tungan ute inte särskilt seriösa utan mest ute efter att fylla upp sändningstiden och gärna skrämma någon dessutom.

Fjäril
0

amandla då, de gör ett bra jobb! Glad

Amandla
0

Mediumen kommer inte till sin rätt… det bara larvas bort.

Fjäril
0

De får göra mer "av" mediumen i alla program. Alltför mycket "ihopkokande".

Amandla
0

Precis. Det är inte så konstigt att folk får en skev bild av vad medium gör egentligen…

Fjäril
1

Nej, det är synd. Men det är tur att vi vet Glad