Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1527 ggr
[hanna-w]
4

Min första utanförkroppen upplevelse

ÄNTLIGEN! Har verkligen velat haft en jättelänge men alltid lyckats somna när jag försökt haha. Det hände förra veckan någongång. Jag låg i sängen och skulle sova. Hör att det liksom knackar i väggen mellan klädkammaren och min säng (vägg i vägg) men tänker att det säkert droppar från kranen i badrummet. Plötsligt är jag i badrummet men jag känner hur jag verkligen svävar när jag öppnar dörren för att gå ut igen. Svävar in i sovrummet och känner hela tiden en enorm rädsla och hör bara meningen "nu kommer dom, nu kommer dom" i huvudet. Passerar klädkammaren och känner verkligen att det är någon där, en man kändes det som. Plötsligt står jag bredvid min säng och ser mig själv för en sekund och sugs sedan in i kroppen igen. Är paralyserad i hela kroppen och kan inte röra mig, ligger bara och är livrädd tills jag plötsligt rycker till och vaknar till. Läskigt, men skoj!

Kebab-Eme
0

Häftigt äre! Vet inte varför men jag älskar när det händer mig! Så häftigt! :D

KöttbulleKorv

LitenPyssling
0

Har själv aldrig varit med om det, vad jag vet, och skulle otroligt gärna vilja vara det för att få känna upplevelsen.
Som jag fattade det på dig så går det att få till det själv?
Hur gör man då?

Riktigt häftigt!

-.::Mvh Evve::.-  Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
----------------------------------------------------
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg

[MikeW]
1

Har du lust att ge lite detaljer på hur du gjorde? :) Har själv försökt i snart 3 månader tror jag.. Aldrig lyckats =( Har försökt med allt möjligt!

Krissegy
2

Håller med MikeW ,)

What we think, We become

fredrikh
3

Det finns en massa videos på youtube om just Astral Projektion, hur man ska göra och så vidare. Här är en meditationsvideo som kan hjälpa till. http://www.youtube.com/watch?v=KKtdvPwIL_Y

Och här är några frågor och svar om detta :)

http://www.youtube.com/watch?v=ZmIJ9LD7yE8

Krissegy
0

Underbart fredrikh, ska kolla in länkara

-kram

What we think, We become

Farwuq
0

Grattis #0

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

alicia80
0

Har själv testat mycket. Kommer lätt till stadiet då man är paralyserad men där blir jag så rädd och får panik och kämpar mig ur det.

[hanna-w]
0

Jag gjorde det inte frivilligt alls, har som #8 fått panik och sånt. Jag la mig bara i sängen och skulle sova när jag hörde knacket och började fokusera på det och vips haha!

Farwuq
0

Rädsla är det värsta giftet.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

wellma
0

Härligt hanna-w och väl du börjat astralresa så kommer du att uppleva det fler gånger.Rädsla vet jag många känner men kan garantera er att inget farligt alls sker under astral projection.Vi har ett silversnöre som sitter vid solar plexus och när anden lämnar kroppen är det detta snöre som förbinder ande och kropp.Det går aldrig av inte förrän vi verkligen är klara med jordelivet och absolut inte under en astral resa.

Många skrämms av detta och det är fullt förståerligt för plötsligt känns det som man tappar kontrollen och att dessutom se sig själv utanför sin egen kropp kan verka skrämmande.Men det här kan man träna upp och jag har jobbat många år med medveten astral projection där jag är fullt vaken och kan styra mina resor.Väl man fått in den vanan så vill man bara resa mer,man får liksom inte nog eftersom vi kan besöka både andevärlden och jordens alla hörn.

Lycka till och hoppas ni alla får många härliga astral resor framöver Glad