Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 1159 ggr
[mia-38]
1

TV-Tips: Det okända

Nu är det snart Det Okända igen på kanal 7 vid 21.00.
Nu ska de vara på ett kafé i Grythyttan.

Birkan Tore är medium.

Fjäril
1

Tack Mia!

Tv:n står på medans jag studerar, så jag slår om till rätt kanal nu Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

[mia-38]
1

Ja jag läser lite jag med fastän att jag är klar med alla uppgifter för denna gången…

Ska slökolla lite..:-)

tarotlasse
1

Det var nog det mest röriga program jag sett i det okända .

Det var så mycket andar o änglar  o konstigheter så det gick ju inte att hänga med vilket som var vilket  till slut.

ingen visste ju heller vad han pratade om i början.

Så riktigt dåligt det var först när han gick upp på ovanvåningen och beskrev en släkting till ägaren och sedan kunde beskriva första ägaren till cafet.

Men så solklara saker på att det redan var en ande som gått till ljuset redan från början  anden visade sig exakt som den var i livet  för att sedan få fram vad den ville ingen vilsen ande hade betett sig på det viset  det framkom inga som heslt Tecken på att vara en vilsen ande,  Så rent löjligt att med änglar osv leda en ande till ljuset som redan befinner sig där,

Det blir så fel bild på vad en vilsen själ verkligen är för ett riktigt skit program i får jag säga.

Men bra av mediumet  att få fram namn på anden o  för namnet som ingen visste för dom hittade det i pappren.

Men inte tusan rörde det sig om en vilsen ande.

Mem vad hände med alla dessa andar han beskrev från början o all den röran det glömde man helt bort i slutet. nej det var ingen höjdare får jag säga.

Lasse

Magi-cat
0

asch, missade det…

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Jerrie
0

#4 Du kan ju se det på Tv4 Play.

Magi-cat
0

#5 ok, tack! :-)