Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2113 ggr
NadiaJohansson
0

konstiga saker

igår kväll när jag hade kollar klart på en film och gått och lagt mig i sängen brevid min kille så hörde jag viskningar i örat, jag vände mig om och frågade om det var min kille som sa något med det gjorde han inte. Senare när vi båda hade somnat så vakna jag upp av en smäll i hans kök, men jag tänkte inte mer på det och försökte att somna om. Sen nu i morse när jag vakna så stod sovrumsdörren helt öppen, och min kille eller jag hade inte öppnat den på natten så. Jag undrar vad det är som händer…

Haermenion
1

Hej Nadia, Utifrån din fina beskrivning så låter det som att ni har fått besök från någon från andevärlden. Stök och oljud har oftast med att påkalla uppmärksamhet från oss levande - i synnerhet i ditt fall då viskningar i örat är ett mycket aktivt handlande för att visa en vilja att upprätta kommunikation. Att det eskalerade i en smäll i köket och öppna dörrar är helt enkelt er besökares sätt att säga "hallå! Se mig," Påminner känslan av närvaron om någon du känt under ditt liv, ex släkting, familj eller vän? Försök att få kontakt och fråga vad han/hon vill! / Andreas

Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se

NadiaJohansson
0

aa okejj, ja jag kanske kan sätta mig med papper och penna senare ikväll och se om jag får fram något :)

Henrik93
1

Samma sak med viskningar i örat ände för mig för ett par veckor sedan, här hemma hos pappa, låg i sängen (ensam) och plötsligt så börjar det liksom prata i örat på mig. som en telefon med dålig teckning. som att personen fortsatte prata också.

Men jag brydde mig inte så mycket.

Jag låg bara och vred och vände för att försöka få bort det, men det började bara igen efter ett tag.

jag tror helt klart som #1 att någon försöker påkalla din uppmärksamhet.

mvh

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

NadiaJohansson
0

aa det tror jag oxå att det är, men natten till lördagen så låg jag på sidan och fick som ett tryck mot örat, undra vad det var.

lenjon1
0

Jag har varit med samma sak, nu i veckan faktiskt. Jag hade gått och lagt mig och låg och läste. Plötsligt hör jag hur någon säger mitt namn och det ljudet kom från höger sida. Det lät som när någon pratar i en burk. Jag vände mig om för att se vem (visste ju iof att det inte var någon "synlig" för mig då jag ligger på den sidan av sängen att det som pratade med mig skulle stått på golvet + att jag var alldeles ensam hemma)

Tog det som ett Tecken att det var dags att släcka och sova. Vaknade dock några timmar senare av något som påkallar min uppmärksamhet. Någon form av ljud, ringsignal eller liknande. Vad det var och vad de kunnat vilja mig vet jag fortfarande inte. Konstaterade bara att jag inte var ensam.

Är aldrig något jag är rädd för - snarare tvärtom. Jag känner mig trygg med alla Tecken på att universum är hos mig. Jag ber ju om det så då är det väl inte så konstigt.

Kram

NadiaJohansson
0

ja precis, jag är inte heller rädd för det, men man undrar ju vad det kan vara. När det ringer mitt i natten kan det vara ett Tecken på att du inte har pratat med någon speciell person på länge, att dom vill påminna en om att man måste prata med personen. För det hände för mig en gång och så kollade jag upp det vad det kunde betyda. Då stod det att det ringer för att påminna en om en perspon :)

Kram

lenjon1
0

#6 fast det var inte någon telefonsignal…det retar mig att jag inte minns vad för slags ljud det var. Någon form av bankande ljud. Du vet när man vaknar av ljudet och tänker att det MÅSTE jag komma ihåg när jag vaknar igen…men jag gör ju det inte…

Det är märkligt för jag minns ljudet men kan inte förklara det…

Kram

alicia80
0

jag har fått för mig att när man hör oväsen eller musik mm vid insomning/uppvaknande så är det för att man då befinner sig på gränsen mellan den fysiska och den astrala dimensionen.

lenjon1
2

#8 det var kanske där jag befann mig…

NadiaJohansson
0

ja när du vet ljudet när du väl hör det gå upp och skriv ner det fast att du  trött, men sen på morgonen när du vaknar kan du se vad du skrivit och sammanfatta det hela :)

Kram

Men är det någon som vet vrf det blir ett tryck mot örat? inte det örat som man ligger på men det som är "uppåt" liksom?