Tankeöverföring...eller...
Min äldsta dotter… 15 år…har sovit borta inatt (ett par mil härifrån)….De som hon och en kompis har varit hos fick jag ikväll höra en del om, som oroade mig. Jag sa till sambon att jag tyckte hon borde komma hem snart….3 minuter senare får jag sms där det står " Vi är snart på väg hem. Puss mamsen"
Lite häftigt va..? Det var nästan som om hon kände mina tankar…..liknande saker har hänt mig förr..när jag tänkt på nån lite extra….

Ja det är bara att önska starkt, så besvaras det snart 
Testa med mannen när han sover (och du är klarvaken och har tråkigt). Tänk: "Du är kissnödig och vaknar snart för att gå på toa, du är kissnödig och vaknar snart för att gå på toa, du är kissnödig… medan du inte släpper honom med blicken. Inom en kortare stund vaknar han och springer på toa och du får sällskap 

Den var bra…..
Fast han har redan klagat på att det blir för många toabesök nattetid *och jag är oskyldig*…. Då vet jag ju inte om jag har lyckats eller om det beror på hans taskiga blåsa…..
Fast jag kan ju skicka ut honom på verandan och röka…det tror jag inte han brukar göra på natten….
Jag har en del på lager du skulle kunna "tänka ut" som test på han,men det är bäst jag är tyst….*GS 

#4 nehej du, fjäderflickan….nu får du allt göra upp en lista…
Å andra sidan är det bättre att han sover…så jag kan vara på här på ÖN….
#5 Ja,det är väl det,men får du horn i pannan när du lägger dig såååååååååå…..visk..visk….

Hahahaha…ok…det där hörde jag….fast hornen har kanske blivit lite avtrubbade…vi har ju levt ihop i 17 år…
som att bli bön hörd…. *S*

har samma "förmåga" jag. allt jag tänker händer.
och när jag va ca 12 år så kände jag att mig styvmammas pappa kommer gå bort imorgon. och det gjorde han också.
så visst är det roligt att man kan känna sånt som är POSETIVT. inte sånt som är negativt :(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.