Liten flicka på bild
Jag gick igenom lite gamla bilder och hittade den här. Det är jag som har fotograferat en solnedgång på en camping. Jag har fotograferat många solnedgångar där, för de är något utöver det vanliga.
Det var säkert 7-10 år sedan jag tog den här bilden. Jag minns att jag undrade var den lilla flickan kom ifrån för jag mindes aldrig att hon var där, men tänkte inte nå mer på det sen.
Nu när jag tittade på bilden igen upptäcker jag att man faktiskt kan se vågorna i vattnet genom henne. Hon är liksom halvt genomskinlig.
Vad tror ni om detta?
Någon som kan känna något?
Ha en bra dag! // Pernilla
fy ja jag vet inte vad jag ska säga jag har oxå varit med om en del sett saker och hört saker ..

vet ej varför men kände att den där lilla tjejen har drunknat just där. har du forskat om det är något som har hänt där någon gång med en liten flicka?
Ja jag insåg nu att jag förhastat mig. Ringarna i vattnet måste ju ha kommit någonstans ifrån också.
Jag har nog bara missat att hon stod där. Hon har nog bara en randig tröja.
Vi lägger inte ut reklam om andra forum
/Fjäril
Reklam? Vem har gjort det?
pernillaa,
Inlägg #4 hade gjort det. Jag gick in och tog bort det.
Det ser man på den gröna symbolen efter medlemsnamnet.
Sajtvärd på Övernaturligt
Okej, då förstår jag.
Jag har inte alls hållt på med sånt här men det känns som att hon blev dränkt där av sin pappa pga att hon var "speciell" eller att pappan varit otrogen och tjejen blev med barn som dom sedan dränkte? var bara en känsla jag fick?
Hehe, någon som gillar vara med på bild :P hon ser ganska glad ut, tror hon är en liten lekfull flicka som gillar att skoja runt :)