Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 937 ggr
aserone
0

Lukt och olustkänslor

Man vet knappt vart man ska börja eller vad man ska tro. Jag sysslar normalt med hypnos och tror inte mycket förens jag ser eller känner det. Hur som helst……..Av någon anledning så tog jag min äldsta syster under hypnos och drog henne tillbaka till barndomen, då jag inte ens var född. Jag fick höra saker som inte fanns i min uppväxt och förstod att saker och ting var dolt. Hon skickade med mig en låda med dokument och foton som tillhört våra avlidna föräldrar. Samma kväll jag startade med detta kom en underlig lukt till mig som fortfarande sitter kvar. Jag har under vecka beställt allt jag kan från sjukhusjournaler till andra dokument för att få svar på vissa frågor. Syrran vaknar nu på nätterna ett antal gånger sedan måndags och själv känner jag mig väldigt iaktagen, vilket gör att jag ryser hela tiden. Blev inte bättre av att jag idag fann att det var exakt 60år sedan de gifte sig 1952-09-20……man undrar varför detta drog igång just denna veckan, samt lukt och iaktagelser…. Jag har aldrig intresserat mig för andlighet tidigare och vet ingenting om detta, utan det längsta jag gått är att jag gör Tidigare liv regressioner på folk och de får dra sina egna slutsatser om detta, för jag vet inte vad som är vad då bevis inte finns. Är det någon som har ideer om detta som händer mig oss så skriv gärna. Kanske gräver jag i saker som skulle haft locket på eller så är det tvärtom eller så är det bara inbillning och lukthallucinationer….

Fjäril
0

Hej, Om man skulle ställa frågan "Varför gräver ni i detta just nu"? Även om du inte vet varför det blev just nu, så kanske du får ett svar/en bild? Jag tror inte att det är fel. Jag tror inte att de vill dölja saker för oss, utan snarare hjälpa oss i våra funderingar. Nu när ni börjat fundera i dessa banor och reagerat så blir ni också mer "mottagliga". Dofterna, kan du relatera dem till något? Be högt, säg deras namn. Be dem hjälpa er i situationen.

Sajtvärd på Övernaturligt

aserone
0

Hej Jennie

Anledningen till att jag började rota i detta är att jag aldrig fått en riktig dödsorsak på min mor. Man sa canser men var inte säkra. Efter att ha hittat ett papper på dödsorsak innan obduktion fans plötslig död, okänd leversjukdom samt blodbrist av okänd anledning.

Här fanns inga svar alls, därav anledningen till att jag tog ut obdutionspapper vilket gav mig både svar och frågor. För att få vissa svar måste jag få ut mer journaler på båda föräldrarna under denna tidsperioden…………

Doften är söt-sur-vass och obeskrivlig, men om den för en stund försvinner så saknar jag den konstigt nog.

På tisdag sätter jag båda systrarna under hypnos för att se vad som man hört och kanske inte lagt märke till vid den tidpunkten, men kan tolkas annorlunda idag. Det härliga med hypnos är att man kommer åt alla minnen och känslor som om det var igår.

//D

Fjäril
0

Hej,

Hoppas att ni får de svar ni önskar. Det är jobbigt att gå i ovisshet.

Jag tycker det är fint av er, du och dina systrar, att ni gör det här.

Sajtvärd på Övernaturligt

Ghosthunter
0

Du har nog helt enkelt ett andebesök. Lukter är nåt som andarna/spökena brukar förmedla. Det har jag upplevt flera gångerGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

aserone
0

Jag är ingen Swedenborgare men rinktigt älskar och läsa det han skrivitSkrattande.

När jag tänker tillbaka så efter en riktigt djup hypnos tidigare trodde jag luktsinnet förvrängts. Jag hade en lukt ett bra tag efter, men inte samma lukt som nu (tror jag). När man kommer i riktig djup hypnos förstärkd alla sinnen då medvetande JAGET är utslaget.

//D

Ghosthunter
0

Ja, Swedenborg var en intressant manGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"