Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermytologinaturväsenskrock
Läst 1101 ggr
LitenPyssling
1

Vad hände?

För 8-10år sedan så hände en sak som verkligen satt lite spår och funderingar i mig, det var nämligen en helt vanlig dag som av någon anledning blev allt mörkare och mörkare på himlen.
Till slut så var himlen alldeles täckt av moln som var otroligt mörk grå men inte svart, man skymtade ingen springa alls mellan molnen utan himlen var helt täckt av dessa nästan svarta moln.
Något som var otroligt var det att i molnen kunde man helt tydligt se 6-9 virvelvindar, små mini tornados i princip. Man såg ögat i varje virvel otroligt tydligt och det rördes hela tiden runt runt i samma riktning som klockan går. 
Det skumma var att det var enbart ovanför vårat hus som detta skedde, på övriga platser var det bara tjocka och mörka moln. Vi bor en bit upp i skogen och närmaste grannen är 100m bort (farfar) och hos honom var det inga, inte heller hos grannen nedanför oss (även dit 100m).
Det märkliga den dagen var att jag kände mig otroligt stark och mäktig av någon anledning, jag minns inte datum eller någonting men jag minns att jag kände mig så otroligt stark och var ute hela tiden och kollade på detta.

Har aldrig hänt liknande igen, vad hände?

-.::Mvh Evve::.-  Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
----------------------------------------------------
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg

Ghosthunter
0

Det låter ju märkligt. Kanske att du skulle publicera inlägget på Utomjordiskt.Ifokus i stället? Jag tror nog att du får bättre svar där….för jag vet inte vad jag ska säga om detta?

Lycka till!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"