Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1732 ggr
jebjebb
3

Något mysko

Händer med min digitala alarm klocka

dom senaste dagarna har jag fått ställa tillbaka tiden på,då den ställt om sig av sig självt(vilket bör vara omöjlit då det är en digital alarm/radio klocka

I vilket fall som helst upptäckte jag detta för någon vecka sen för första gången, men trodde då att det berodde på att jag glömt ställa om den efter ström avbrottet,och bara klickat bort blinkningen som uppkommer vid strömavbrott på dessa klockor) så jag ändrade bara om tiden och tänkte inte mera på det

Igår vaknade jag några gånger under natten som vanligt

kollade på klockan och tyckte att nej den stämmer inte så kolla då mobil klockan och såg att den var 59minuter mer än den egentliga tiden. Och tänkte jag den visar ca 1timme mer än den är, somnade sen om. Men nästa gång jag vaknade och kollade på kl igen så hade den flyttat fram ytterligaree 21 minuter mer än den egentliga tiden

okej 1tim 21min mer än den är….somnade om ännu en gång

och vaknade igen exakt 1:35minuter mer än den egentliga tiden som var….

Ställde tillbaka klockan igen innan jag skulle sova nästa kväll

samma sak igen vaknade och kollade på klockan …59minuter framflyttad

sen 21 minuter till…för att sen stanna på 1timme 35 minuter mer än vad den egentliga tiden var

Började fundera kring sifrorna 1,3,5 …försökte vända på det 531..

verkade bekant..la dit 08 och insåg då att det blev min farmor riktnummer

Måste tillägga att min farmor gick bort vintern 2000

jag har hört talas om att Andar kan påverka det "elektriska" men kan dom verkligen "mixtra" med digitala saker som en alarm/radio klocka?

Hela mitt liv har varit fullt av besök ifrån "ande världen"

vilket jag inte gärna velat acceptera då jag varit rädd för det och fortfarande är till en viss del. Men har börjat acceptera det mer den senaste tiden

Haermenion
2

Det låter som att du redan hittar ett svar på aktiviteten från andevärlden hemma hos dig! Det finns ingenting i andevärlden som kan skada dig utan det är många gånger just vårt logiska tänkande som får oss att känna rädsla- just för att det med logik inte går att förklara för hjärnan vad som händer. Innerst inne bär vi oftast på svaret hela tiden men behöver en liten knuff för att inse det. Känner du i djupet av din hjärta att det är din farmor som kontaktar dig - komplettera den känslan med att hon gör det av kärlek till dig och inget annat! Tänk på hur er relation såg ut när hon levde och spar den känslan i magen - rädslan kommer att försvinna och bytas ut mot lugn.

/ Andreas

Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se

jebjebb
2

Andreas: Ja jag tror att jag fann svaret själv men är lite osäker fortfarande :)

Jag har sen så länge jag kan minnas kunnat se/känna av olika andeväsen/andar

Redan som liten var jag rädd och den rädslan har sen följt med mig genom åren och utvecklats till extremt hög rädsla nästan som skräck

Men nu på den senaste tiden eller bara för några dagar sen var det om en del av rädslan bara försvann och med den min ihärdiga huvudvärk

visst känner fortfarande av en del rädsla men inte på lika hög nivå längre.

Jag har lång väg att gå fortfarande för att bli fri rädslan helt och kunna leva mitt liv utan att vara rädd för det jag ser/hör

men jag har äntligen börjat våga försöka lära mig att acceptera att det mediala alltid kommer vara en del av mig och inte är något man skall vara rädd för

Min fru som också är medial har försökt att hjälpa mig med rädslan och jag tror att jag äntligen är på rätt väg för att bli fri ifrån den :)

mvh/Jebjebb

[mia-38]
0

Detta hände min klocka med när jag bodde i ett hus med mycket aktivitet i.
Så fort vi flyttade så gjorde inte klockan så mer.

Skrattande

Haermenion
0

#2 @Jebjebb

Gott att höra! Just den biten om rädsla för sin egen förmåga eller den värld som helt enkelt finns ett par andetag bort har nog skrämt men samtidigt fascinerat oss i årtusenden.

Tur att den del som fascinerar oss vinner och att rädslan förgås:)

Haermenion
0

#3 @ mia-38

Känner igen just när man flyttar från ett ställe där aktiviteten är knuten till platsen. Man kan nästan sakna det bus vissa prylar haft - som mina bestick som levde loppan en gång i tiden i en lägenhet som var riktigt välbesökt :)

[mia-38]
0

Ja jag håller med…om att man saknar de där små busstrecken ibland. Nu är det alldeles för lungt..
Förutom att tangentbordet kan börja skriva spegelvänt ibland…och att kylskåpet piper. :-)