rogivande dröm
Drömde något knasigt, men ändå rogivande inatt. vi ska flytta till ett hus snart, jag och min familj. Och när vi var där första gången så märkte jag av annorlinda energier och 2 mmrkligaljusfenomen. Det första var i rummet jag ska ha, det var som ett gult ljus som gick ganska sakta från sidan av garderoberna i rummet och in i väggen. Det andra var en dimma i källaren som blev tätare och tätare uppe i taket, men det var bara jag som såg det, trots att alla andra var där. Sedan försvann det bara. till drömmen, "jag var i huset ensam med birkan tore från det okända på tv. Och vi gick runt i huset och renade bort energier." det var så verkligt men ändå en dröm. Det var fint och vi kände varandra på något sätt. Och när vi var klara nickade vi bara mot vqrandra och sedan gick han därifrån. hmm, vet inte om drömmen har med någit att göra, eller om det bara var en vild dröm liksom. Men skönt var det. vad tror ni? mvh
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Oj, vilken annorlunda och verkligen rogivande dröm! Jag som tror på "allt" tror även nu att det blev rensat i huset i verkligheten också.
Men vem vet. Jag har haft drömmar som sedan visat sig -mot min tro- inte ha den minsta verklighetseffekt. -Samtidigt vad jag lärt känna dig, så är du mer känslig än mig och mer mottaglig. Hoppas din dröm är mer sann än mina har varit för husfridens skull.
Ha det bra.
Den kändes verklig, och när birkan hade lämnat huset i drömmen så gick jag runt i dom olika rummen och kände efter. och allt kändes fridfullt!:)
jag tror också att det blev rensat i verkligheten!
Dessutom minns jag att vi inte pratade fysiskt, utan telepatiskt liksom, för att beskriva det bäst. vi visste exakt vad vi skulle göra och vad vi tänkte.