Konstigt
Jag undrar en sak, våran dotter har nu i ett par tillfällen sakt att det finns någon i hennes rum, första gången var det att någon äldre person viskade hennes namn bakom henne och det fanns ingen där, vi antog att hon hade hört i syne :D men för ett par kvällar sen så sprang hon ner att det var ett litet barn som svicha förbi henne i hennes rum, jag antog som vanligt att det är hennes yngre bror som retas igen men han var i duschen.
Och nu när jag tänker efter lite närmare så har jag själv den sista tiden hört spring uppe på andra våningen men automatiskt trott att det är barnen som leker. igentligen vet inte vad jag ska tro.
Det har pågott nu i snart 2 veckors tid.
har hela våran familj fått solsting och inbillar oss en massa grejer.

Jag tror inte ni har fått solsting
kolla i närheten där du bor om det finns något seriöst Medium som kanske kan hjälpa er,då får ni ju oxå veta vilka de är!!

hej vänner..jag lånar din tråd här oxå…här har det hänt mycket på dom sista två dagarna..inget övernartuligt…ja föresten det kan ju va det oxå…först så hände något i går som jag har väntar på snart i två år..det jag vänta på..pendlade jag oxå…kommer hända saker i juni juli..men tydligen svar i augusti…idag så ringde hyresföretaget..jag fick lägenheten längst ner..så nu bär det i väg i slutet av månade..att packa o packa…flyttar den 1 augusti…se oxå då om det andra oxå stämmer i augusti….visa- kort fick jag oxå..ficj även en extra slant över…så det går till något i ITALIEN..vill köpa mig en stor…fin mask som dom har i italien…med fjäder o glitter i gips…ska ta kort på den sen…vad kommer hända nu då..hoppas jag får många roliga överaskningar framöver…jo sen svar på mannografin…allt var bra där med…hi hi…sen fick jag diskmaskinen idag oxå…se imorgon om det ramlar in något med posten i morgon med..sådan här glad överaskningar ska man ha mycket av
det är alltid kul med överaskningar…har ni får några överaskingar…kram

Önskar dej en trevlig resa till Italien,Drutten!!Kommer att sakna dej!Kram Ewa

men lilleva elle lillstina..jag kommetr ju tillbax på onsdag natt..så lätt blir du eller ni inte av med mig..värsta blir när jag flyttar till huset jämter..då tar det väl till att få igång datan…kram

Vi tog kontakt med ett medium och mycket riktigt så har vi "sällskap" mediumet bad oss att berätta det för henne och det gjorde vi, vet inte riktigt ifall det var rätt gjort, personen i fråga visade sig för henne och hon kunde identifera det från ett fotografi som vi hade eller det var min bortgångna farmor. hon är lite skraj för det eftersom det verkar att det stör henne ganska mycket
Men hur otroligt det låter så har vi sällskap av min farmor och någon liten grabb som har bott i huset nångång, när, det vet jag inte.

Har fått den känslan att det börjar spåra ur något, flickan både ser och hör dom plus att en till "ande" har dykt upp som inte verkar vara glad, hon säger att hon får alltid ångest när "han" är närvarande, "farmor" däremot ger henne en varm och behaglig känsla, hon brukar stryka henne över håret och känner det. "lill grabben" hehe den bara springer och har sig.
Vet inte hur vi ska handskas med det här, vi försöker lungna ner henne men det hjälper inte, har ni något förslag hur vi ska fortsätta? hon vill inte att dom ska fara bort, jag vet inte ifall vi gjorde rätt men på det stället vars "farmor" gestalta sig så la vi dit några av hennes saker, gjorde ett ställe speciellt för henne, men då började "lill grabben" som vi kallar honom för leva om så vi satte dit några leksaker och det vart något lungnare men han verkar leta efter mera leksaker, "mannen" hon vet inte vad den vill. hur som helst, dag efter dag blir det bara mera aktivetet av våra "andar" vi är inte rädda för dom, när jag pratade med mediumet för fösta gången så fick vi bara rysningar. :D
Det här ett av dom galnaste inläggen jag har någonsin gjort, verkar vara så otroligt overkligt.

Allt är lungt igen, "mannen" väckte för en stund sen våran dotter och vädjade om hjälp, nu var han mer eftersträvsam, har läst i forumet hur man kan hjälpa en ande som har fastnat, vi fick namn, år tal när han har bott här/området, berättade om hans sjukdom när han dog, han var vilsen, jag sa åt henne att säg det jag har lärt från detta forum, " hans namn" gå mot ljuset och helt plötsligt så vart dotter min helt stel började gråta, hon sa att mannen gick in i henne och kramade om och försvann, men han kom tillbaka och tackade henne åter igen, hon sa att han är borta nu.
Det vart blogg av det här, så stolt över min dotter. hon börjar inse att hon har fått gåvan, se, höra och känna.
Härlig läsning det där! Va du stolt över din mycket modiga dotter! Å dej själv! :)

#7 Vad rörd jag blir av det här! Det värmer och gläder mig otroligt mycket över ditt fina sätt att hjälpa dottern och mannen! Värmande att veta att ni kunde hitta tips och hjälp från Övernaturligt iFokus.
Varma kramar/Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag vet inte hur jag ska skriva… vi tydligen lämnat en dörr öppen, jag har hjälpt min dotter efter att vi gemensamt hjälpte en karl över… dom vill ha hjälp, mer mer "andar" söker sig till oss hela tiden, vi har tappat räkningen redan. dom kommer antingen ensam eller med familj….

Kanske du ska be nån om att rensa.Kanske Terry Evans?Jag såg att hans namn finns här bland länktipsen.