Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 3194 ggr
[SallysPigge]
0

Handavtryck!

Konstig fråga kanske, men kan dom på andra sidan lämna handavtryck?

Var med om något i lördags när jag skulle flytta min skrivbordsstol som jag ofta sitter på. När jag lyfter så ser jag ett stort handavtryck på sitsen vilket var en vuxenshandavtryck.

Stolen är lite blekt svart och i tyg. Är värdelös på tyger men tyget är lite fjunit så man liksom kan klappa den och dra streck med fingrarna.

Både jag och min sambo försökte göra egna handavtryck men lyckades inte. Och handavtrycket gick inte att få bort.

När jag sedan suttit på stolen under ett väldigt långt tag så var handavtrycket borta …

Jag har fotat handavtrycket men ännu inte lagt in det i den datorn jag egentligen brukar använda, vilket jag inte gör nu.

Men vad tror ni?

[SallysPigge]
0

Ingen som tror något?

Nu har det i alla fall hänt igen, på samma stol fast inte exakt på samma plats.

Jag och sonen pratade om det igår, han är snart 9 år och han berättade att han hade sett det förra under 2 dagar. Så igår så kom vi på att vi kunde be om ett nytt avtryck och idag är det där.

Vi själva försökte göra egna avtryck igår vilket inte gick, bara om vi hade vatten på händerna, men vatten torkar ju. Och dessa avtryck går liksom inte bort, men förra försvann efter att jag suttit på stolen.

Jag ska inte sitta på den nu förrän min sambo får se det nya.

Fjäril
0

Hej SallysPigge,

Jag helt missat din tråd.

Jag har aldrig varit med om det själv, men jag tror visst det kan hända och jag vet andra som varit med om det.

Vad får du för känsla?

Sajtvärd på Övernaturligt

[SallysPigge]
0

Med det första avtrycket så var min känsla att det är en person som dog tidigare i år som försöker göra sig påmind. Bara några dagar innan första avtrycket så sörjde jag henne och saknade henne jättemycket. Skrev en tråd om det här inne men ingen som skrev något då heller.

Men idag så får jag känslan av min morfar som har gjort sig påmind tidigare på olika sätt fast inte så här uppenbart.

Sedan har jag alltid velat ha bevis för att andra sidan verkligen existerar, jag har näst intill varit avundsjuk att andra har varit med om saker men inte jag, så jag har nästan börjat tveka.

Min son som är hemma och sjuk idag frågade mig om det verkligen var sant att jag själv inte gjort det. Jag sa att det inte är jag och att vi ska fråga hans pappa senare. Mina andra 2 barn är hos sin pappa denna veckan (kommer ikväll) så dom är det inte heller. Så vad säger man till sonen? utan att skrämma ihjäl honom. Det enda jag sagt att det kanske är hans gammelfarmor som vi pratade en del om häromdagen.

Så vi har några att välja på …

[SallysPigge]
0
lizaohman
0

Jag tror du fått en liten hälsning från Andra sidan ! Det finns också de som berättat om Tecken på immiga eller kalla rutor.

Fjäril
1

Ja, men lyssna på din känsla. De kan ge oss alla möjliga Tecken. Det viktigaste är att vi lär oss att förstå och att vi uppmärksammar dem.

Sajtvärd på Övernaturligt

[SallysPigge]
0

#5 & #6 Tack! :-)

81an
0

det första jag känner av är att det ka vara din släkting som gick bort  för inte så jättelänge sen. tänkte starkt på det. så kan vara hon som vill säga till dej att hon finns hos dej

<3 kärlek <3