Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1937 ggr
Linda_85
0

hej!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejsan! jag är lite nyfiken när ni tror att min lilla bebis kommer till världen! och om det blir pojke eller flicka! någon som känner på sig något? mvh linda

Toto11
0

Har själv inga erfarenheter av graviditeter, men det ser ut som att bebisen kommer snart :D Jag har hört en historia om att man kan se om det är kille eller tjej om ens navel putar in eller utåt. Sen i kinesisk medicin så kan de känna på pulsen om det är kille eller tjej, slår pulsen starkare är det kille. De trodde att jag var kille, men så fel de hade ;)

Jag tror att du har någon vecka kvar och att det blir en underbar bebis flicka bara för att ;)

Linda_85
0

tack för svaret :) det var väldigt intressant! glömde dock skriva i inlägget att jag går in i vecka 36 imorgon :)

Linda_85
0

någon mer som är villig att gissa

powerofthebass
0

pojke , den 25

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Linda_85
0

tack för svaret :) få hoppas att bebis vill komma ut då :)

Henrik93
0

pojke 23:e augusti!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

MirelaK85
0

Jag tror att det blir en söt liten tös som kommer den 6e sept till världen.

Lycka till !Skrattande

p.s. jag är gravid jag med Glad

Linda_85
0

Tack för svaren :) få hoppas att bebisen vill titta ut någon av datumen :) Grattis :)när är du beräkad??

MirelaK85
0

:) jag har tid den 21 aug hos mödravårdscentralen, men jag har själv räknat ut att jag är beräknad i slutet av mars 2013 :D så lång tid kvar :D….men måste nog göra ett u-ljud för att veta hur långt gången jag är, är lite osäker :/ pga oregelbunden…är det ditt första barn?

Linda_85
0

Vad spännande :) grattis nej detta blir 4de och sista barnet :) Är det ditt första barn?

Linda_85
0

ingen bebis ännu!! imorgon (söndag) är det en vecka kvar tills bf och hoppas verkligen att den lille vill titta ut innan!!

Naznaz
1

Hej!

Du vet själv mamorna brukar veta Glad Jag har varit gravit 1:e graviditet visste jag att jag hade flicka och 2:e visste jag att det var en poikeGlad Fundera själv du vet redanKyss

Kram/ Naznaz

Kram/Naznaz

linbam
0

Pojke!?Glad

Glad

Linda_85
0

måndagen den 3/9 kom lilla vincent till världen :)

han vägde 2415g och va 48 cm lång!!

efter 8 timmar lång förlossning och 6 dagar tidig så är allt äntligen över :)

Linda_85
0

här är lillkillen

Naznaz
0

Ohhh grattis till lille VincentGladKyssSåååå söttt.

Kram/Naznaz

Amandla
0

Grattis!

Linda_85
0

tackar :)

powerofthebass
0

grattis

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Fjäril
0

Grattis till er :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Linda_85
0

tack :)

MirelaK85
0

Grattis!! Vilken söt liten tuffing han är :) Hoppas allt gick fint?

Ska nog svara på din fråga som du ställde för ett tag sen :D Det blir mitt andra barn.

Linda_85
0

tack så mycket :) vad roligt grattis igen :)

Linda_85
0

jadå allt gick super fint :) blev igångsättning 6 dagar tidigare pga att han va så liten och läkaren tyckte att det inte va lönt att vänta dom dagarna som va kvar av graviditeten