Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmeditation
Läst 10885 ggr
valden
0

Samma klockslag?

Jag har under några månaders tid nu haft en märklig upplevelse. Flera gånger per dag när jag ser på klockan är klockslagen lika: 13.13 22.22 osv..

Visst det kan bara vara en tillfällighet men detta händer flera gånger per dag. Ofta när jag ska ringa någon eller om någon ringer mig så är klockslagen lika.

Någon mer som har vart med om detta vad tror ni? bara ren tillfällighet kanske..

Ska tillägga att jag i samband med detta har börjat att meditera om det kan ha någon betydelse.?

[[AcsJulia]]
0

Jag vet inte vad det är som startat det, men det betyder tur. :) Du kan vänta dig att något bra kommer att hända inom kort.

melany
0

vad glad jag blev när jag läste det här,jag har försökt googla på det också flera år. för jag ser det som ett "tecken" själv… det dyker upp i perioder och alltid när det dyker upp så vet jag att goda tider är påväg=)händer väldigt ofta.

"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"

chik
0

Intressant. Har också haft det så på natten.. vaknat o kollat på klockan o det är samma tid..Kolt

Lena.P är jag i verkliga livet.

valden
0

Men det låter ju jättebraSkrattande Hoppas på det då!

johnle92
1

detta har hänt mig på senaste att varje kväll ser jag klockslaget 22:22 23:23 och det är bara exakt när jag vänder o kollar mej i digital klockan, är det verkligen ett Tecken på något ?

Arash0703
0

#5: helt rätt samma klockslag och allt har hänt mig i nästan 2 år nu och det känns som att jag håller på att bli galen för just när jag ska kolla på klockan är det 22:22 känns skönt att jag är ej ensam👌

[ghostdoggy]
0
* C lick on the number   links below to view in depth information on the repeating number message and meaning: * Individual ANGEL NUMB...