Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: redskaptarotpendelkristaller
Läst 2180 ggr
[johanneq]
0

Köper tarotläggning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,
efter att en andlig vän på facebook rekommenderat mig via en andlig insikt hon fick, en tarot läggning registrerade jag mig här på i Fokus och vill köpa en tjänst!

Behöver alltså en riktigt duktig tarotläggare, då min personliga upplevelse av parapsykiska saker inte alltid varit positiv, dvs sann.

Jag vet en del om mitt senaste tidigare liv, framtiden i detta liv, och även vet jag vem jag är om ca 20 år, både genom clairaudient gåva (själv anser jag den nästan vara en förbannelse, då jag hela tiden hör andevärlden, och ibland får jag till mig bilder) och även genom en kvinna som bor i USA och kan oerhört mycket om andlighet.

MVH Tim, 23 år

Redigerat pga olämpligt innehåll, se våra regler//amandla

Per populär
1

Hej Köp inte en Tarot läggning via telefon det blir inte trovärdigt!! för att en läggning skall fungera som den bör måste du ta i korten!! du skall kupera korten för att mediet skall läsa in din energi som du lämnar i leken rätt! allt annat anser jag är oseriöst skräp ett medium skall ta ansvar för sin läggning och det kan bara ske vid direkt kontakt er i mellan!!

Amandla
4

#1 Det där håller jag inte alls med om. Det fungerar minst lika bra på telefon eller mejl enligt min erfarenhet. Då menar jag inte telefonlinjer som är hutlöst dyra. Bäst är när man får någon rekommenderad.

tarotlasse
5

Jag håller med föregående talare har ingen betydelse alls om personen befinner sig i samma rum eller i en annan del av världen.

Varken tid ett avstånd har betydelse.

När det gäller att röra vid korten o kupera korten så finns det även här olika skolor.

Jag fick lära mig att klienten aldrig fick röra vid korten vid en läggning var enbart tarotläggaren som fick beröra korten.

Jag har provat båda delarna och har absolut ingen betydelse vilket fungerar oavsett om klienten kuperar och rör korten eller inte rör korten alls.

Så upp till läggaren och hur den vill ha det en ren menatal grej vill jag säga.

Sedan till trådskapren du säger att din claraudient kan vara en förbannelse för dig.

Då har du faktiskt gått i fel skola du kan hantera din medialitet själv du kan vara öppen när du vill ha information till dig och du kan stänga ner och slippa informationen när du själv inte vill ha den.

Så detta styr du helt och hållet själv genom att lära dig hantera din medialitet.

Sedan det du fått till dig om framtiden är bara en vägledning från ditt inre på hur du kan göra inte på hur det blir för det styr du faktiskt själv genom din egna beslut.

En vägledning kan du förändra och påverka själv genom att inte följa det som kom fram och det är vissa fall bätttre resultatet blir fel en rätt i en spådom.

Jag hade en klient som frågade om ett nytt arbete han skulle börja på och korten visade på en person bakom galler och  det andra kortet på en dommare med  lagbok. Så jag sa att detta arbetekunde innebära att fängelse straff klienten bekräftade att det var brottslig verksamhet.

Genom detta så tog han ett beslut att dra sig ur och då blev det heller inget fängelse straff.

Så i bland är det bra att ha fel och att man kan påverka resultatet av en spådom.

Finns inte ngn siare som kan se vad som sker i framtiden utan det är möjligheterna vi ser och dom kan vi själva styra genom våra egna beslut.

Så bara för att du fått se möjligheterna för framtiden kan du själv påverka detta genom dina beslut så  absolut ingen förbannelse det blir som du själv gör det till inget som tvingar dig till att det ska bli just så för det kan du själv förändra. Därför vi kan ha så stor hjälp av en spådom

Jag själv fick en spådom av en kollega som sa att jag skulle på en fest veckan därpå och att jag då skulle bli uppvaktad av 2 kvinnor och att jag skulle välja kvinnan i rött för det skulle bli en bra kärleks relation.

Mycket riktigt så blev jag uppvaktad av kvinnor denna kväll och en av dom hade röd klänning på sig.

Men jag drogs inte till denna kvinna i rött och den andra kvinnan var en kvinna jag varit förtjust i en tid.

Så jag valde ju den andra kvinnan och förändrade resultatet.

En spådom är inget som är hugget i sten utan ngt du själv kan påverka.

Så en spådom  är enbart en vägledning på hur du kan göra inte hur det blir.

Jag kan gå till världens bästa tarotläggare och kan genom mina egna beslut se till att inget överhuvudtaget stämmer vad denna tarotläggare säger.

Lasse