Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1022 ggr
[Kiwizen]
0

Vad hände?

En kväll för knappt ett år sedan, lå jag i sängen och skulle sova och låg i den där positionen mitt emellan, då man kan somna men ändå höra och känna , då börjar tre andar prata med mig, jag hör så tydligt rösterna,och jag hörde orden.

Efter detta hörde jag bara rösterna som grummel som inte nådde fram, trotts att jag är säker att det var tre stycken andar som pratade, varav en var min morfar och en min morbror antar jag, samt mammas döda syster som dog som spädbarn.

Hur kan jag bara höra det som grummel nu i efterhand när jag minns så väl att det var ORD för stunden då det skedde?

Vad hände? och varför ville alla tre prata med mig samtidigt?

PiganX
0

Du kanske var extra mottaglig just då, när du var halvt vaken och halvt sovande.

Jag kan inte svara på varför alla 3 ville prata med dig samtidigt, för jag vet ju inte vad de ville dig. Men det är ju inte omöjligt att du kan ta kontakt med dem, om du vill det.

[Kiwizen]
0

Felicia, jag hade gärna gjort om jag vågat… men jag minns bara vad morfar sa, han sa att jag var nojig som la så mycket energi över hästens försäljning, och ville jag skulle tänka mer på mammas ekonomi.

PiganX
0

Lyssnade du på vad han sa då?

[Kiwizen]
0

Ja, men dem andra är bara blarr nu fast jag hörde vad dem sa just för stunden, så tydliga ord..