Bra serietips.
Jag måste bara berätta att jag sett de avsnitt som finns av dessa två serier, och jag är blown-away.
The Secret Circle:
Denna serien handlar om 16åriga Cassie, som flyttar från Californien när hennes mamma dött en mysterisk död. Hon bosätter sig i New Salem hos sin mormor där hon sedan träffar på en mystisk kille vid namnet Adam. När hon väl börjar high school där inser hon att hon och de andra är häxor. Hon blir vän med ledaren Diana men snart inser hon att Diana och Adam är ett par. Vilket leder till en hel del drama.
American Horror Story:
Den handlar om en familj som flyttar från Boston till Los Angeles för att börja om på nytt. De finner deras drömhus, varav historian i huset är mer än de trott först.´
Någon som har fler tips liknande dessa serier, tipsa gärna!
Tack för tipsen!
Jag sitter tyvärr inte inne med några egna just nu, men det finns det kanske andra som gör 
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag tycker serien Touch e grymt bra :)
Tack för tipset! ska kolla in det!
Just nu så kollar jag på liknande serier
The 4400 & Kyle XY
The 4400-
4400 människor, som har mystiskt försvunnit från olika platser vid olika tidpunkter, dyker plötsligt upp igen. De har varit borta i flera år men ingen har åldrats. Ingen kommer heller ihåg vad som hänt.
Många är misstänksamma mot de 4400, och misstänksamheten blir inte mindre av att en del verkar ha fått övernaturliga förmågor.
En speciell federal myndighet, NTAC, ska undersöka och hålla koll på de 4400. Serien följer dels NTAC-agenterna Tom Baldwin och Diana Skouris arbete, dels några av de 4400.
Kyle XY-
Kyle XY var en amerikansk tv-serie från 2006 med övernaturliga inslag som börjar med att en helt okänd kille i 16-årsåldern med total minnesförlust stapplar omkring i Seattle. Han tas om hand av polis och hamnar på ungdomshem. På ungdomshemmet ringer de efter en terapeut (Nicole Trager), som kommer och erbjuder honom ett hem att bo på tills vidare information är känd. Pojken blir därefter kallad Kyle.
Kyle, som är väldigt förvirrad men fruktansvärt smart, börjar snabbt söka efter sitt förflutna och vem han är. Mystiska fakta dyker upp om Kyle medan han försöker komma på varför han inte är som andra. Varför har han ingen navel? Varför kan han räkna ut alla mattetal som om det vore 1+1? Mystiken tätnar och han berättar till slut allt för familjen. Familjen Trager adopterar Kyle och han måste ta itu med vanliga tonårsproblem. Han faller för tjejen i huset bredvid (Amanda Bloom). Problemet är bara att Amandas mamma blir ett problem, samtidigt som han gör stora upptäckter om sitt förflutna.
Det utlovades att säsong tre skulle bli mer actionfylld och händelserik än föregående säsonger. Den 31 januari 2009 lät ABC Family emellertid meddela att serien inte skulle förnyas för en fjärde säsong. Det sista avsnittet sändes i USA 16 mars 2009, och flera trådar lämnades lösa. Kyle XY var ABC Family's högst rankade serie mellan juni 2006 och juli 2008.
Älskar mest The 4400 fast dom har avslutat programmet efter några säsonger, så man får inte reda på vad som händer efter vilket SUGER x( älska det programmet så mycket!
Du borde kolla på det, det kommer underhålla dig i typ 2 dagar (om du kollar utan paus som jag nästan gjorde xP)
Micke W
Tack för tipset ska kollas upp.
/Dirge

Supernatural - bröderna Winchester som far runt och skickar tillbaka både det ena och det andra.
Med finns ängeln Casstiel som hjälper dem. Men även andra dyker upp som Ää gabriel, michael osv. Även gudomligheter. Härlig ironi o humor. Riktigt bra gjord!
Alis volat propriis