Varm känsla
Jag är väldigt ny här på forumet, och skulle bli väldigt glad om någon kunde svara på det här.
För några år sedan när jag mådde som sämst, så kände jag ganska ofta en varm känsla bakom min vänstra axel, alltid på den sidan. Och det kunde vara även om resten av kroppen frös, så fanns den där varma känsla precis där.
Jag undrar om någon vet vad det kunde vara? Det var aldrig en obehaglig känlsa, jag är mest nyfiken
. Nu har jag inte känt det på ett bra tag och saknar det nästan.

Hej Vargnatt!
Välkommen till ÖN! Hoppas du kommer att trivas här tillsammans med oss =)
Andevärlden finns med oss och när vi mår dåligt så finns dem där och ger tröst och styrka, så det var nog någon från andevärlden som ville visa dig sin närvaro vilket alltid känns kärleksfullt och inget obehagligt.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det var skönt att höra :) Jag har i alla fall tackat vem det än var som var med mig. Sedan kanske jag är lite knäpp som ibland när jag är ensam på kvällarna sitter och högt delar med mig av mina tankar till någon som jag hoppas finns där :P.
#2 Då e jag oxå knäpp *s* å fler med mig som jag känner för de gör vi nog lite till mans. Jag kallar de att "kommunisera" (om de nu stavas så) med universum! 
Puh, då är jag inte ensam 
#4 nope! de e du inte. Visst e de skönt att inte va ensam? *ler stort*