Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 4599 ggr
Rosakatt
0

Något på bilden!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har lagt upp detta foto förut, men ni får spekulera fritt vad det är.

Ingen röker inomhus kan jag tillägga.

kaninmannenirosadrekt
0

Okej ingen röker det är intressanta saker du lägger fram vill du verkligen veta vad jag ser?

Denna kommentar har tagits bort.
Rosakatt
0

Någon som kan se vad det är? Hur kan det isf bli så på ett foto som är digitalt?

[Hellas]
0

#4 Jag tror att du är lite för sent ute, många sover nu :) så du får vänta på svar.
En digitalkamera är ingen garanti för att det ska vara något övernaturligt på ett foto…..det är tvärt om har jag hört experter uttala sig om.
Själv ser jag ingenting eller känner ingenting som föranleder att det skulle vara ett fenomen på fotot.

x-karmaskuld-x
0

Jag ser ingen rök nånstans, eller nåt annat konstigt heller för den delen. Fotot som man ser innan man klickar är ju inte heller detsamma som efter man har klickat. Så det kanske finns nåt på den andra bilden då får man väl förmoda.

x-karmaskuld-x
0

Om nu inte den profilbilden är en bildikon för alla bilder som postas härinne. Ja, jag har inte en aning, jag är ny här.

s-tjej
0

Känner absolut nada när jag ser den bilden…

Rosakatt
0

är jag knäpp när jag ser som en käke.

Detta ser jag lägger in en bild till.

Rosakatt
0

.

Danglo
0

såg ut som en apmun för mig :S imitten i röken

Rosakatt
0

grejen är att det inte är någon rök. Ingen röker…

fotot ser mer tydligt ut i helhet när alla sitter vid bordet, men jag vill inte lägga upp allas ansikten här. Vet ju inte om de godkänner det.

Danglo
0

nej men visste inte hur jag skulle tolka de där i mitten ser ju ut som rök så jag skrev så liksom.. vad skulle jag annars ha skrivit ??

Rosakatt
0

Danglo: Det spelar ingen roll vad du kallar det =) Det är iaf inte cigarrök, cigarettrök eller stearinrök för den delen heller.

Det är något annat utom rök på bilden iaf

Danglo
0

aa men jag tyckte de va en apmun där vid precis vid armen och där men de är vad jag tycker

Rosakatt
0

Kanske är det en liten apa på besök… vem vet. Vi bor faktiskt vid ett gammalt skolområde och här kommer alltid cirkusen på sommrarna. Något långsökt kanske…

Danglo
0

man vet aldrig man ska aldrig säga aldrig liksom.. jag tycker att de ser ut som en apmun jag kan inte framställa riktigt vad de är liksom men jag säger bara vad jag ser och tycker ^^

Danglo
0

okej nu har jag försökt se vad de är men de går inte.. jag har testat och du komemr se var den e för jag testa neon och kollat men du kommer lätt se var de inte är rött någonstans de var ett värt försök:D

Rosakatt
0

Danglo: Tack du har försökt det uppskattar jag =) jag kanske aldrig får reda på vad det är på fotot, men något är det. Det var min födelsedag iaf och detta "något" var i mitt knä. Hoppas det var någon godsinnad, apa eller ej.

Eija
0

Har försökt att se vad det kan vara, men är totalt väck….tycker oxå att det är en rökridå där, och att det formar sig som att det är ett apanskikte i den…kan tyvärr inte hjälpa dig, men det kanske kommer någon i morgons om kan se bättre och svara dig…

Danglo
0

ja jag tyckte också att de såg ut som en apa eller apmun någonstans i mitten

x-karmaskuld-x
0

Jag tror att inbillningens kraft är stoooor. Men jag klandrar dig inte, för vem vill inte vara med om nåt övernaturligt? Ok, det finns ju en hel del som inte tror på sånt, och andra som "skiter på sig" bara av tanken på att nåt övernaturligt ska hända just dom. Men här inne är väl tvivlarna i minoritet, tack och lov. Skulle själv gärna vilja vara med om nåt som man definitivt inte kan bortförklara. Har bara hänt lite småsaker i vardagen som tyvärr inte är ställt utom rimligt tvivel att det var "äkta", så att det skulle kunnat sorteras in under övernaturligt. Rädd kommer man kanske att bli (om det nu nånsin händer nåt), även om man "har bett om det", men det är det sannerligen värt. Skrattande

Danglo
0

men men ja men jag säger bara vad jag tycker och ser sen får andra tro vad dom vill men jag säger bara mitt liksom

x-karmaskuld-x
0

Mitt inlägg var ämnat för Rosakatt. Men det kunde ju inte du veta. Glad Förresten, angående bilden, så har jag nu tagit en ordentlig titt och förstår hur du har kommit fram till att det ser ut som ett apansikte. Fast det kunde ju också vara en andes av själslig smärta förvridna ansikte. Ja, hu så hemskt……..

fettmedkevlar
0

Hihi det ser ut som en räv eller en liten hund :)

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

jahida
0

mitt första intryck var en katt, sen tänkte jag på bebis med.

men så är jag inte synsk heller.

Danglo
0

#24 jo jag vet hehe men ändå :D.. hehe men men jag såg en apmun elelr mulen eller vad de heter på apor

Sockerbubbla
0

Ser ut som en läskig version av Homer Simpson!

[Hellas]
0

Det man ska göra när det gäller foton är förstås att fråga de som är experter på just Foto.
Att avgöra om det är något övernaturligt på ett foto eller inte kan man egentligen inte göra rakt av utan att experter först tittat på fotot och uteslutit andra orsaker.

När man då ska fundera över om något är övernaturligt eller inte så ska ju alla andra naturliga orsaker först vara eliminerade vilket jag inte tror är fallet gällande detta foto.

För min del så känns detta som ett foto, vilket som helst som blivit lite misslyckat….

Rekomenderas:
Ta kontakt med de som verkligen KAN foto, det finns ju en site här på iFokus, fråga dem varför kortet blivit som det blivit, om det finns naturlig förklaring.
Foto

Rosakatt
0

putt

[Jeremina]
0

Det ser ut som det jag brukar se när jag till slut ser gestalter men mina är oftast gulaktiga…….spännande.

Cuyi
0

tycker det ser ut som en gethund. Tungan ute det är väl antagligen bara jag som tycker det .. haha,

rabbitlove
0

det ser ut som ett djur=pantagligen ettt som har dött

Choklad
0

ta in bilden till spöken ifokus

U R us

Free-spirit-minded
0

En kanin kanske

Eller get hunden ser jag också

med bra fantasi kan man se mycket

dezzi83
0

Jag ser en pudel

JILE
0

Jag ser bara en urringning, och glitter på en tröja :-)

rabbitlove
0

okej va nice det ser ut som en chiuhaua

TantAlma
0

Tycker mig se en kanin.

Alexworld
0

Läskigt!

Ingu1
0

En byst.

I det svarta tyget på tröjan/klänningen kan jag se en katt.

JILE
0

Ser ut som en fågel med vingar eller en uggla i tröjan.

Ingu1
0

Jag har kikat på bilden igen, en svart siames med bruna ögon.

Sahjoh
0

det första jag kom att tänka på var en en hund, en schäferliknande hund.

simonela
0

jag ser också en katt.

Ingu1
0

Vad är det då?

[esile]
0

Jag tycker också det ser ut som en katt, en svart katt som har öronen lite bakåt.

simonela
0

#48 precis, en bondkatt!

Mizzi
0

Jag kan bara se en blus med glitter och det som ser ut som rök är glansen från tyget på blusen.

Har ett liknande foto själv med exakt samma fenomen, alltså beror det på det glansiga tyget tror jag.

Free-spirit-minded
0

Vad jag ser är att jag får virus i datorn varje gång jag trycker på dina bildet.Rynkar på näsan

Lilj-an
0

Du har pm från mig // Ann

hejpadaj
0

jag tycker det såg ut som en katt. Iallfall huvudet av en katt.

mammaz
0

Jag ser en gullig liten hund. Cockerspaniel!

Kethy
0

Det som syns på bilden är s.k Orber. Orber är en plasma energi från andra sidan, på vissa foton så kan man se klart och tydligt Orber som ljus klot i vissa fall har de en enegi dimma omkring sej

På sk spök foton kan man se orber  i olika skepnader.  För människor som arbetar med att fotografera andar / Tecken från andra sidan så är Orber mycket vanliga, I vissa fall där orberna syns direkt på en viss person så kan det betyda att den personen har  med kontakt med andra sidan / att någon besöker den personen. / Kethy

AliveAndWell
0

Tycker Det ser ut Som en Kisse Som leker med din Översta Knapp på Tröjan Me sin Höger tass :D

bluemary
0

Jag tycker mig se ett mycket vackert hästhuvud.

Tycker du om hästar ?

Tarzan88
0

# 1 Ja jag vill höra din teori !

Rosenvial
0

Det får väl bli en svart katt,kläd för fest med strassörhängerna på :)

[GIKmio]
0

Väcker liv i ett gammalt inlägg: Jag ser en liten labradorvalp Skrattande