Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 1787 ggr
important
0

Är detta verkligen seriöst??

Hejsan

Jag har använt mig av ett medium som heter Christel Dahlin.
När jag har pratat med henne har det kännts seriöst. Hon har med andra ord givit ett intryck av att vara duktig.
Det som jag har tagit upp med henne är en sak som jag hoppas ska slå in i framtiden.

Hon har vid ett flertal tillfällen flytttat fram tidpunkten för när detta ska ske.

Är det verkligen seriöst när hon gör så???
En sak som som får mig att fundera på om det handlar om pengar i slutändan är att hon aldrig håller tiden för möten som vi inbokat,

Någon som har erfarenhet av henne?

mvh

Gurky
2

#0 Klart att det inte är seriöst.

Fjäril
0

Hej important,

Jag själv känner inte till henne, men jag vet att flera stycken har tagit upp henne, med positiv inställning.

Till din fråga.

Jag tycker inte att man ska spå någons framtid, så "redan" där tycker jag att det är fel - men vi gör olika! Om hon nu sätter datum på saker som ska inträffa kan det kanske vara så att hon har fått detta till sig, men däremot så kan jag inte uttala mig om varför det flyttas fram? Har du tagit dig framåt?

Talar ni om samma sak varje gång?

Sajtvärd på Övernaturligt

important
0

Hej Jennie

Det är mycket bra att jag får höra din synvinkel.

Om det nu är så att hon har fått ett datum som hon "känner" eller hur man nu ska säga så hajar jag fortfarande inte varför det ändras hela tiden.

Var det gäller mina samtal med henne, har det alltid rört sig om samma frågeställning. Har hört av mig till henne för att mera chekka av och kolla läget.
Enligt den bedömningen som jag gör, har jag inte kommit framåt alls då samma frågeställning råder.

Hopps denna något knapphändiga beskrivning kan hjälpa dig att hjälpa mig!

Swadika
0

För mig så är framtiden myckett beroende på vilket val en människa gör, nu vet jag inte vad du frågar om. Men ta ett exempel

"När kommer jag gifta mig" när du frågar kanske du är ute mycket och träffar människor, när du fått svaret kanske du har en period då du väljer att inte vara ute, sitta hemma och så. Då kanske framtiden ändras, sedan tror jag mycket på att framtiden ändras beroende på vilka val du gör.

Det är min syn på det hela och att allt inte går att ta för 100%,

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Fjäril
0

Om du funderar på din frågeställning själv (utan att blanda in hennes "svar") vad känner du och tänker då? Hur tror du själv att du ska nå dit?

Vi ponerar att du vill träffa den rätta. Du har fått ett datum och när det börjar närma sig så söker du febrilt för att göra det, men vad är det som egentligen händer? Jo du är så i jakt på den rätta, att du glömmer av att lyssna inåt. Du är helt avstängd och letar bara efter ett Tecken, du lyssnar inte på dina känslor för du hinner inte "känna" dem.

De bästa svaren och lösningarna finns inom oss själva. Jag vet att det är lätt att sitta och säga så, men om vi har tilit och tror på oss själva, så kommer vi nå vårt mål utan att någon annan ger oss ledtrådar.

Om du kontaktar henne eller andra medium för ofta så skapar du lätt ett behov av att "ledas" av andra.

Sajtvärd på Övernaturligt

ALPHIRA
0

#4 Swadika. Jag tror faktiskt också att det handlar om vilka val man gör. Man har kanske valt fel vid den viktiga tidpunkten, vid det viktiga tillfället och gått miste om "lyckan".

Jag själv har valt fel miljarder gånger, inser jag efteråt. Eller, var det fel ändå..?

Det finns ju mening med allting.