Guider/Vägledare
Jag tror att vi allt för lätt låser oss fast vid att vi måste lära oss att nå våra vägledare, att veta vilka de är och hur de ser ut - men så är det inte!
Vi alla har guider/vägledare runt oss. Vissa stannar vid vår sida i hela vårt mänskliga liv, men ofta så kommer det nya vägledare till vår sida och de tidigare "byts" ut.
Mitt tips är att man visualiserar sig universum, en helig plats. Man kan föreställa sig en ren kanal, som sträcker sig enda upp till källan. Till den heliga och gudomliga källan, för den renaste energin.
Be sedan om vägledning från de allra högsta, vi kan alltid be om det allra högsta då vi alltid får den hjälpare som är rätt för stunden - och först DÅ kan man lära sig att urskilja utseende, vad de bär med sig för kunskaper etc.
Be som sagt om rätt hjälp/rätt guide/vägledare för den situation du är i och lägg inte din "frustration" på att nå den "rätta".
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag har aldrig tänkt på mina vägledares utseende faktiskt…kom jag på när jag läste ditt inlägg…Vet att jag frågade om min vägledares namn vid ett tillfälle för flera år sedan men har aldrig använt det när jag sökt kontakt….
Jag brukar faktiskt be om hjälp från universum att Gud ska sända den som kan hjälpa mig. Har utgått från att de är fler än en som kan hjälpa mig…jag är ganska besvärlig så jag tror att det finns en hel arsenal av "personal" avsatt bara för mig….Säger jag med lite skoj och lite allvar faktiskt.
Tillit och tålamod…är väl det jag saknar mest, och framför allt tålamod…
Kram
Det är bra lenjon, vi får faktiskt tro och känna att det finns många för oss, det öppnar våra sinnen, så att vi vågar mer.
Tålamod, ja det behöver vi alla 
Tänkvärda ord Fjäril och inte behöver vi veta hur dom ser ut dom finns ju där med oss ändå och strålar med sin renaste kärlek.
Jag vet ju hur Wolf ser ut men även om jag aldrig skulle ha upplevt honom manifetsera sig genom årens lopp som han gjort så finns ju kärleken där ändå.
Viktigaste är ju tilliten till dom/den och att man vet dessa underbara själar kan vi alltid lita på i alla lägen dom kommer enbart från ljuset och ljuset det tar vi aldrig miste på.
En del väljer flera Guider genom livet medan Wolf och jag valde enbart varandra,allt handlar om att komplettera varandra pefrekt då får vi också en bra kommunikation med både kärlek,vägledning och ett enormt förtroende för våra Guider som verkligen vill oss vårt absolut bästa oavsett hur dom ser ut 
Tack Wellma för dina ord!
Känner någon igen det här 
http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/50490a2b88f4726899014716-forfraga?discussions-2
Hi hi jag har redan pm-at med Naznaz och kammade håret riktigt fint så jag inte skulle se allt för stökig ut i min nya profil ![]()
Nu var du allt snabb Fjäril *mig gillar* 

Nu måste jag gå och kamma lockarna igen,men hoppsan, förlåt OT men kammad det är jag minsann
de ni tjusigt värre för en flintis som mig
som inget hår har alls