Närvaro,spirit.
Hej igen!
Jag skriver då och då om jag hinner, men jag är alltid med er i fokus.
I fredas var jag hemma, som vanligt brukar jag saknar min mamma fortfarande(hon dog 1994). Jag kan inte släpper det än det är en tomhet alltid, en efterlängtan. Sakar mellan mig och mamma som behövde en förklaring
! Jag behövde min mammas närvaro med (med tanke på att mina barn har blivit 17 och 15 och de har inte sett min mor i livet).
Jag var ensam hemma satt och åt frukost, jag sade med hög röst om det var någons spirit hemma med mig och om det var min mamma, pappa eller mina bröder (om ni har läst mina inlägg vet ni vad jag pratar om) Jag bad av hela mitt hjärta att få kontakt med dem eller på något sätt skulle någon av dem ge mig tecken . Jag var säker på att det var någon spirit som var hemma hos mig. Tillslut så avslutade jag min frukost och hoppades på att de skulle ge mig tecken.
Jag ville stor städa samtidigt i fredags och göra lite ändring hemma att dekorera om och sådant (när jag är hemma sitter jag inte stilla utan jag vill ha det rent och välstädat).
Det var ett bord som skulle bäras av mig till andra våning. Jag lyfte upp bordet ensam, bordet var tungt och jag var i mitten av trappen och det var några trappor kvar att nå andra våningen, när jag märkte att jag puttades två gånger!!!
Till min förvåning passerade jag de tre siste stegen jätte lätt. Jag puttades alltså!!Det märktes, kändes och var på riktigt
. Vad säger ni? Vem var det? Vad är det? Snälla jag vill ha ett svar!
Kram /Naz
Kram/Naznaz
Hej Naznaz,
Din bror vill säkert visa sin närvaro eftersom det är just ett år sedan han gick bort. Han finns med er för att ge er styrka i situationen.
Kram!
Sajtvärd på Övernaturligt
Hej Naznaz!
Jag tror att din hjälp med bordet var det tecknet som du behövde för att du skulle förstå att din familj på andra sida finns där för dig när du behöver det.
Jag tyckte att jag såg din mor när jag läste ditt inlägg? Var hon mörkhårig, lockigt hår, korthårig? Som en bokmärksängelns hår fast mörkare nyans?! Jag kan ha fel!?
Om du känner av din bror, då är det han! Det känns och känslor är svåra att sätta ord på. Jag tror det!
Hej igen!
Tack Fjäri det stämmer det du skriver. Jag har anat det också deras spirit har varit med mig hela tiden.
Yantra jag tror också att det var Tecken med bordet. Du har rätt också min mor hade var svart lockig kort hår, det är alldeles korrekt. Min mor var 54 år galal när hon dog, hon var världens smartaste mamma och hon hade väldigt vit mjuk hud. Jag har fått gåshud nu när jag läste din beskrivning av min mamma
Kram/ Naz
Kram/Naznaz
Hej Naz (hoppas det är okej att jag använder ditt egna smeknamn.
GUD VAD KUL ATT JAG HADE RÄTT OM DIN MOR!!!! Wow det ska jag spara som en bekräftelse att det jag ser stämmer. Tack för att du delade med dig…

Då var det din mor som hjälpte dig - hoppas du i framtiden kan be om att få Tecken av din mor och du känner av att hon är närvaro och tror på att dina känslor är sanna - För det skulle vara den största gåva du kan ge mig, dig själv och din mor…
Super kramen från Yantra!
Jag är så glad att jag såg rätt
tack för att du bekräftade mig!!!