magisk teleportering?
Jag har bytt skola. På min gamla skola hände alltid kusliga saker. En av dem drabbade mig. Det fanns ett vitt skåp i ett av klassrummen. Jag älskade att sitta i skåpet. En dag när jag kände mig ensam gick jag in i skåpet och satt där och vilade ett tag. Samtidigt gick en kompis in i ett annat klassrum (dethär berättade hon för mig) hon kände sig iaktagen men hon såg ju ingen där. Sen hände det kusliga. Jag kände att jag ville gå ut ur skåpet så jag öppnade skåps dörren och jag kom ut ur ett annat skåp!! Jag kom ut i klassrummet som min kompis var i! Det var bara hon och jag som såg det hända så ingen annan trodde på oss. Jag hoppas att du som läser dethär tror på mig. Om du gör det snälla skriv ett svar!
PS. Samtidigt berättades det historier om att en gammal vaktmästare hade blivit inlåst i skolans källare. En dag när jag tittade ner för källar trappan såg jag en gammal grå, nästan genomskinlig gubbe han vände sig om som om han såg sig omkring och sen bara försvan han. många elever berättade att dom också sett spöken.
ds.
Portal Is Love, Portal Is Life.