Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1465 ggr
millis
0

Stickningar och mönster

Tänkte bara höra om det är någon mer som varit med om att det känns som tusen nålar i ansiktet samtidigt som man ser en massa vackra mönster. I natt vaknade jag till vid 3-snåret (av grannens väckarklocka Ledsen) och när jag skulle försöka somna om så kändes det som om jag hade en massa små nålar i ansiktet och att skinnet drogs utåt. Det gjorde inte ont, men var lite obehagligt. Under tiden var det som om jag såg på en filmduk och en massa otroligt vackra mönster och symboler spelades upp. Såg även en rad olika fjärlar. Vad kan detta betyda tro? Kan tillägga att det är 2:a gången i år som det händer.

Nemii
0

Syrebrist! :D
Haha, förlåt, skojade bara. hoppas någon annan vet. har aldrig varit med om något liknande faktiskt! lät lite spännande :P

[Hellas]
0

Låter intressant! Vi fär höra vad de "lärde" har att säga.

tarotlasse
0

Millis kände du närvaron av ngn också vid dessa tillfällen ?

För man kan få sådan här känningar  när man har kontakt med sin guide  eller när man har kontakt med andevärlden.

Ett sätt att visa oss rent fysiskt att vi har en kontakt  men man får alltid känslan på samma ställe  om man har kontakt med sin guide tex.

Har man kontakt med andevärlden så kan man få känningar i en annan kroppsdel.

När jag har kontakt med min guide så får jag en kittlande känsla på ena örat.

När jag har kontakt med andevärlden så får jag små ryckningar i ögonen.

Så  känningarna är olika hos olika personer och vissa har inte alls dessa känningar.

Så ngt man får känna efter själv så känn efter om ni får en speciel känsla varje gång ni har kontakt med er guide eller om ni får ngn annan känsla när ni har kontakt med andevärlden.

Men att det är alltid samma ställe man får känslan på så inte att ena gången kliar det på örat och andra gången kliar det på näsan utan det ska vara på samma ställe varje gång.

I Ljus Lasse

millis
0

Jag har inte kommit så långt att jag känner när min guide kommer. När jag mediterar så brukar jag känna att det kittlar i nacken, men det är allt. Vet inte om det är min guide eller någon annan trevlig anden som busar med mig. Men när dessa stickningar kommer, så känns det om någon är där. Det är en sådan speciell upplevelse att man inte kan ta miste på det. Ett annat medium sade till mig att det kan vara att jag håller på att göra en astralresa eftersom det alltid inträffar när kroppen är riktigt trött men sinnet är alert. Själv har jag ingen aning, men det förklarar ju inte mönsterna jag ser. De är otroligt vackra, har aldrig sett något liknande i vanliga livet.

Kram,

Millis