Jobbigt = Visioner
I dag har varit en jobbig dag för mig. Jag hittade papper från en gammal svårighet som jag var med om för en massa år sedan, jag trodde inte det skulle dra upp så mycket svåra minnen och jag skulle påverkas så negativt av papperna. Det är jättejobbigt.
Då såg jag i en vision, ett lejon komma. Jag såg mitt hem precis som det var/samtidigt som jag såg lejonet komma. Det var som två världar befann sig i en realitet. Jag fattar inte detta. Jag mediterade inte, jag förberede mig inte - det kom av sig själv.
Jag kände att håller jag på att bli tokig. Sedan försvann lejonet. Jag upplevde ett ljus runt mig. Det kändes väldigt skönt.
Nu har jag bestämt att i helgen ska jag göra en cermoni där jag bränner dessa negativa papper så att de aldrig mer kan komma och skada mig i framtiden. Att de får vara i dåtid för all framtid.
Håller jag på att bli tokig? Eller fick jag hjälp från någon annan dimension? Vem kommer tro mig?! Vad tror NI???
Hej!
Din upplevelse var så stark och tydlig och jag tolkar det så att du fick hjälp att komma underfund med att papperen tillhör det förgångna. Du fick hjälp av ett mycket starkt djur (lejon). Att göra en ceremoni av det hela är verkligen en bra handling. Då är du med i hjärnan i förberedelse och utförande och handling.
Hade en liknande ceremoni för mig själv när jag hittade negativa skrifter hemma som inte har något att göra med nutiden alls! Bränn dem och låt askan gå tillbaka till moder jord med kärlek!!!
Du är inte ett dugg knäpp, i så fall är tydligen jag det med!!
Kram på dig!
Många Goa Kramar
Annisangel
Hej!
Bränn pappren du blir av med den förflutna och negativa tankarna
Jag tror på din upplevelse.
Kram/Naznaz
Kram/Naznaz
Hej Annisängel
Tack för din beskrivning om Lejonet och cermonin. Det värmde verkligen. Tänk att det är så det "övernaturliga" fungerar. Jag tror du slog huvudet på spiken med att lejeonet och ljuset hjälpte mig att bestämma mig för cermonin. Det tänkte jag inte på förrän jag läste ditt inlägg.
Jag ser dig inte som knäpp, för då måste jag också vara knäpp 
Vi är inte knäppa….kanske lite annorlunda - så tolkar jag mig själv.
Kram tillbaka och tack för ditt underbara inlägg
Yantra
Hej Naznaz!
Tack för ditt stöd, att du tror på mig, det känns otroligt bra! 
Jag trodde jag skulle få svar att jag var helt bakom flötet. Detta hade jag INTE förväntat mig. Jag uppskattar detta JÄTTEMYCKET!
Kram från Yantra
Hej Yantra,
Jag vill säga som tidigare talare, du ska helt "enkelt" göra dig av med dina papper och lägga det bakom dig. Visualisera hur en del av det som varit försvinner samtidigt som du bränner/slänger dem.
Sajtvärd på Övernaturligt
Hej Fjäril!
Tack för ditt stöd, det känns toppen att även du tycker att jag gör rätt och att jag fick stöd från en annan värld. Varje person som ger mig stöd gör mig mer lycklig och det healar mig. Jag är glad att du som Sajtvärd tycker inlägget passar det övernaturliga och ger mig stöd.
Det värmer jättemycket! Då är jag inte knäpp i huvudet. Det känns otroligt underbart bra!
Jag uppskattar verkligen ditt inlägg! 
Kram från Yantra