vem är det?
behöver hjälp. under 3 års tid har jag fått besök av en bortgången. jag tror jag vet vem det är men skulle känna mig tryggare av att VETA. jag blir rädd av närvaron för jag känner mig väldigt ofta iakttagen. tror även det finns en till besökare hemma hos mig för den närvaron känns annorlunda. vågar knappt vara hemma längre för det har blivit "värre".. vill känna ro i mitt hem. vad vill "personen"? och vem/vilka är det?
snälla hjälp mig..
Har du försökt kommunicera med anden? :)
fridaelvreus.blogspot.se
awilson, det finns en tråd som heter Hjälp-tråden som ligger klistrad bland de översta i inläggslistan. Där hittar du massor med råd och tips så det blir lättare för dig att hantera det hela.
nej jag försöker snarare "tänka bort" den. jag har kikat i Hjälptråden men skulle vilja se om nån här kan få fram vem det är :)
anden har satt sig brevid mig i sängen.. kommit iskalla vindar när jag bett den gå. jag ser ofta nån som rör sig här hemma.. den smäller i luckor i köket. mitt sovrum är alltid oförklarligt kallt. sovrummet får lika mycket sol som köket så kan ej bero på att de är mindre sol mot de rummet. inga element är på såhär års så beror inte heller på sånt.
nån som kan se nåt ? behövs mer info?
Det låter i alla fall inte som att det skulle vara en anhörig till dig, med tanke på kylan och kalla vindar. Det är kanske någon som behöver hjälp med att komma vidare, och därför försöker fånga din uppmärksamhet? Smällande i köksluckor och liknande är typiska saker de gör för att "märkas". Ta hem ett medium kanske?
Det går utmärkt att kommunicera med andar, både via tanken och med uttalade ord. Säg till anden att du vet att den är där, men att du blir rädd av de olika fenomenen, så om vederbörande hade lust att lugna ner sig så vore det tacksamt, ungefär. :)
Jag har, tro det eller ej eftersom jag själv inte trodde på det förrän det hände, fått hjälp en gång via en kvinna på nätet som hjälper gratis. Du kan ju pm:a mig om du vill komma i kontakt med henne, eftersom jag inte outar folk så här offentligt.
ahaa.. jag som va tvärsäker på att det var en anhörig.. men jag får känslan av att det är minst 2 olika andar hemma hos mig.. vindar och smällande i luckor har börjat sen jag flyttade till lägenheten jag bor i nu.. innan det så var det mer steg jag hörde, såg skepnader, kände hur någon smekte min kind, la en hand på mitt knä… men sen jag flyttade så känner jag mig så otrygg..