Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 517 ggr
samevall
0

Tröttsamt :(

Hej alla fina ;)

Så här ligger det till

Har länge varit mottaglig för andar/energier eller vad ni vill kalla dom, har även haft ettmedium(amatör) som "tagit bort" från vår förra bostad.

Har sedan vi flyttat till vårt hus blivit mer oc mer varse om olika aktiviteter här hemma…..Och dom börjar störa mig riktigt mycket??!! Har aldrig blivit riltigt "störd" av dom innan, men nu är det riltigt jobbigt. Jag är trött, irriterad och på helspänn hela tiden…eftersom ibland vet jag ju inte om det är riktiga ljud som hörs, så då blir jag så klart rädd….

Finns det någon hjälp att få i detta läget, sinns där någon som kan "känna" av eller så…

Känner mig ganska hjälplös för till fället..

Plus att min 3åriga son har sendan vi flttat hit pratat om "sina kompis/kompisar"…kan ju mycket väl vara fantasi kompisar, men ibland undrar jag :)

Tacksam för hjälp

drika
0

Antingen försöker du få någon att komma dit och hjälpa dig men det är väl bra med vad jag vet att högt och tydligt säga jag vill inte ha dig här , du får inte vara här. Finns olika bra medier, Pierre tror ja en hete rsom brukar va med i det okända, han har kurser o sådant…, kolla upp det?

Hälsningar

Fredrika

Amandla
0

Jag tror att du behöver lära dig att hantera din medialitet, att du är öppen för andra sidan. Titta in i vår Hjälptråd, den ligger klistrad bland de översta trådarna i inläggslistan till vänster. Där hittar du råd och tips om hur du gör för att stänga ner osv.