Min älskade mamma!
För tre månader sen skrev jag om min katt Molly som jag blev tvungen att avliva.
Min mamma gick bort igår endast 51 år gammal. Hon älskade sina tre barnbarn något oerhört. De är 22 månader och 2 månader gamla.
Jag vet inte vad som hände henne, men hennes man hittade henne i sängen på morgonen och inget gick att göra.
Jag mår så fruktansvärt dåligt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kommer hon vaka över mig och sina barnbarn som hon älskade så mycket. Hon var öppen för det andliga i viss grad.
Snälla hjälp mig att förstå!
Jag beklagar och skickar mina varma tankar till dig/er. Det måste kännas fruktansvärt! Hoppas du har stöd runt omkring dig för att bearbeta det här.
Kram till er!
Sajtvärd på Övernaturligt
Varma kramar till dig i din sorg!
Varje gång du tänker på din mamma är hon hos dig
Kram
Lena
Jag vet vad du går igenom. Den outhärdliga sorgen man känner :-( Och alla svaren på frågorna man söker. Man söker och söker något.
Min pappa gick bort för inte så länge sedan nämligen.
Jag har varit till ett medium två gånger. Så det är ett tips att göra.
Även att vänta lite, och försöka hålla dig och dina sinnen öppna. Så är jag säker på kommer din mamma att ge sig tillkänna på något sätt :-)
Massor av varma kramar till dig i den här svåra stunden.
Those who don't believe in magic will never find it 
Kram! Du ska veta att din mamma får allt stöd hon behöver på andra sidan.
Varma kramar. Din mamma vakar över dig dag och natt det ska du veta, Hon saknar säkert dig lika mycket som du saknar henne.
Kram,Sofia
Jag mår så extremt dåligt. Har aldrig någonsin mått såhär. Vet inte hur man ska orka med det just nu!
Hej, kroppens chakracentran kan vara mer eller mindre öppna/i rörelse. Jag vet inte vad som orsakar detta, men är det stark obalans kan man mp riktigt dåligt.(ex.vis att kronchakrat är mer öppet än pannchakrat…)
Någon med mer erfarande/kunskap av/om detta kan få förklara mer
här har jag läst om det…: http://aypsite.com/199.html
men använder inte denna yogateknik längre.
Jag beklagar sorgen! Jag skickar massor med tröstekramar.