Söker ett svar.....
I lördags så sökte jag kontakt med min guid.. Så som stod under denna Kurs/distanskurs..Men fick lite att fundera över..Kankse någon har lite mera svar än jag.. Har dock bollat fråga till en annan här på sidan och fått fina svar av henne..Men tänkte höra vad ni andra kan tro om detta…Satte i soffan och tände mina tre ljus.. Vart direkt enorma aktiviteter på ljusen åt alla det olika håll och storlekar..Bad min bön och gjorde som jag skulle.. Sen hände då följande…Jag fick se färger i Lila/blått och i mitten ett enormt vackert vitt sken.. Ja det var bländande.. Kände en enorm kärlek,trygghet och harmoni…Sen började det i vä tummnagel som ett tryck.. Jag stälde dock frågan om det va min högsta guid.. Får åter igen trycket i vä tumme.. Sen får jag två vita bilder konjenturer av ansikten.. Sen blir jag alldeles varm och trygg,lugn.. Sen får jag se bilder av konjenturerna.. Och det e min mamma som ung (hon lever dock) och sen ett barn… Min bror mistade sitt barn för 18 år sen i spädbarnsdöden..Och jag får trycket i vä tumme igen och känner mig så älskad om man kan uttrycka det så…Jag tyckte tiden hade gått så fort men när jag sakta tog farväl av min guid. Så hade det gått nästan 45 min..Och för mig kändes det som 10 min… Jag valde dock att av bryta pgr av att jag tyckte det vart bara mer och mer harmoniskt och underbart ..Med detta ljus och denna kärlek allt så rent och så behövd…Men i perioder när jag känner någon e där..Så kommer trycket i vä tumm nagel..Eller då jag skriver med en vän som e medial så kommer det.. Min fråga e då..Vad betyder detta med vä.tumme? Tacksam för svar..Mvh Åse….
Heej
Väntar med spänning om o få höra om nån kan ge dig ett svar på detta..så jag puttar upp tråden lite ;)
kramis