Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 1433 ggr
asajeanette
0

Sorgestyrka önskas..

Hej!

Min käre far, älskad av släkt och vänner, dog chockartat i tisdags. Han led av en cancersjukdom, men han var inte inlagd på sjukhuset. Alltid levnadsglad och positiv. Klagade aldrig. Hans akuta dödsfall orsakades av en mycket elak bakterie som ingen penicillinkur bet på. Han blev 69 år. Inte hade man förväntat sig den här utgången. man hinner inte förbereda sig alls när förloppet är så snabbt.

Är i ett chocktillstånd, mina tårar finner inget slut. Min själ värker som inga ord kan beskriva.

Det jag skulle vilja veta är om någon kan känna av om han har något att säga till mig/oss. Jag vill veta att han är med oss och har det bra, utan smärta. Det skulle vara en tröst.

Finns det något duktigt medium här som kan få kontakt med honom vore jag så ytterst tacksam.

Tack på förhand.

Med vänlig hälsning

Åsa

imke
2

Oj vad jag känner med dig. Vet precis vad du går igenom. Min pappa dog plötsligt i april i år. Endast 2 månader innan mitt bröllop.

Det har varit och är fortfarande en lång resa genom sorgen. Jag har redan besökt ett medium två gånger men inte fått det jag söker efter…
Så jag vet att du söker. Söker efter det här lilla som får en att känna tröst.

Jag är inget medium tyvärr och kan inte hjälpa dig med det. Men jag kan finnas här om du behöver prata. :-)

massa styrkekramar!

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

asajeanette
1

Tack snälla du!

Man måste ha gått igenom det för att förstå, och det har ju du verkligen gjort.

Så så tufft. De är tufft om man är förberedd också, men tror inte att det går att jämföra med att det kommer så plötsligt. Man hamnar i ett chocktillstånd.

Var i pappas lägenhet och stuga igår bara för att få vara nära honom lite till och känna doften.

Åsa

[mia-38]
2

Åh kära vännen!!!Gråter
Jag är inget medium men jag hoppas att någon utav de kan hjälpa dej.

Min pappa gick med bort i cancer förra året. Han vart med bara 69.

Skönt att han fick somna in hemma.
Förstår om du är chockad när allt gick så fort. Då hinner man inte säga det man vill säga.

Men jag kan nästan lova dej att han kommer till dej när han är redo.
Jag brukar drömma att min pappa kommer och säger saker han inte hann. Så det kan mycket väl bli så för dej med.

Skickar dej en styrkekram. Men tillåt dej nu att sörja, rasa, bli arg. Det är faser man måste ta sej i genom.

KRAM

asajeanette
0

Tack för de orden snälla Mia.

[mia-38]
0

Och du….bara skriv av dej här inne när du vill.
Vi finns här.
Det finns även en sajt som heter Cancer..om du inte redan vart där inne.
Dit är du så välkommen med.

KramKyss

imke
3

Min pappa var oxå 69 år. Eller… han skulle blivit det i september i år.
Samma dag han dog åkte jag hem till mamma och hans hus. Tog på mig en av hans tröjor och lade mig i hans säng och sov. Bara för att få känna honom….

Det dröjde ganska länge. Men nu för dryga månaden sedan så började han ge sig till känna för oss i familjen. På olika sätt :-)
Jag kan känna hans närvaro ibland. och  som mia säger. Ofta kommer dom till oss i drömmarna. Om du håller dina sinnen öppna så kommer han att visa att han finns hos dig :-)

Jag har alltid varit troende. Men det är först nu efter pappas bortgång som jag börjat försöka lära mig lite mer. och utveckla min egen andlighet. Det är otroligt intressant och spännande :-) Och det ger en stor tröst har jag upptäckt.

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[mia-38]
2

imke.

Tack för att du berättar.
Det är fruktansvärt att förlora en av sina föräldrar.

Det kan ta tid innan de kommer. Men de kan även komma ganska snabbt efteråt.
Det är olika.

Men…de kommer alltid…för att säga nåt.

Min pappa kom till mej innan begravningen skulle ske, i drömmen.
Han sa att han älskade oss. Och han såg nöjd och frisk ut.
Han kom en gång till sen och berättade vad han gjorde på andra sidan.
Han och hans bortgångna kompisar sitter och fikar och har det bra.

Så asajeanette…din pappa kommer.
var öppen i sinnet så märker du det lättare.

Kram på er bägge.

asajeanette
2

Ja jag väntar hans besök…

Fjäril
0

Varma kramar och mina tankar till er i er situation!

Sajtvärd på Övernaturligt

asajeanette
0

Hej!

Åter igen, är det någon som kan känna av om min far har något att säga?

Skulle vara så tröstande.

Mvh Åsa

Amandla
0

Jag föreslår att du lägger den frågan i vår avläsningstråd istället, där hittas den lätt av de som vill träna på sånt.

asajeanette
0

Okej, tack för tipset:)