Negativ energi
Finns det något bra sätt att omvandla negativ energi till positiv?? Just nu är jag fylld av negativ energi men vill absolut inte vara det! Mår så himla dåligt när det blir så. Tacksam för svar! /Stephanie
vad är det som sker runt dig som du mår dåligt av.
du kan alltid sätta dig i nuet och släppa stress och bara låta possitiva tankar rena dig
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Vad bra att du har bestämt dig för att må bättre! Det finns mycket att göra, hur svårt det blir beror på dig själv.
Läs mer om at välja känsla: http://lawofattraction.ifokus.se/articles/4fffca6788f47207e20075ef-att-valja-kansla?discussions-1
kram
Tora
Jag brukar umgås med roligt folk när jag känner av dålig energi.
Vi har alla våra egna sätt att bli av med det. Och jag hoppas du hittar ditt.
Kram
Hej stephanieharms,
Mycket handlar om att ändra tänket på insidan, att börja visualisera positva saker.
Du kan tex börja din dag med att tänka, säga eller skriva tre bra saker om dig själv, och tre bra saker om andra. Ju mer du arbetar så här, desto mer kommer du se det positiva i det mesta. Du vänder dina egna tankar automatiskt.
Egentligen så "finns" det inga negativa tankar, det är vi själva som skapar dem. Möter du en hinder så tänk "jaja, då vet jag hur jag inte ska göra nästa gång"
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack för era svar! Försöker vända mina negativa tankar och se det positiva i situationen även om det är svårt ibland. :)
Jag brukar använda mig av violetta flamman eller guld och silvervioletta flamman..
#5 Bra, fortsätt så :)
Sajtvärd på Övernaturligt
#2 "studerar" du sacred geometry? (med tanke på att ditt foto är the flower of life) :P
Jag gillar helig geometri, men jag kan inte säga att jag studerar det. Har du något bra lästips eller länktips?
Jag vet en youtube kanal som gör videos innom spiritualitet och helig geometri, fast det är på eng. här är länk: http://www.youtube.com/user/TheSpiritScience
Fast själva videon om helig geometri är "här"
Han pratar om det i denna videon med :)
Tack! Jag ska titta vid tillfälle.