Varför känner jag så?
Hej!
Vet inte riktigt om detta hör hit men gissar att det hela kan ha nåt med energier och så att göra =)
Det är så att jag känner mig väldigt nere när jag är ensam hemma… Det går bra om jag vaknar och sambon redan åkt iväg på jobb eller nåt men är jag vaken och så när han åker nånstans känner jag mig bara deppad och nere och orkeslös =/
Detta har hållit på ca. 2 veckor nu… Undrar om jag på nåt sätt är beroende av hans energier? Eller vad är det som orsakar dessa känslor?
Jag saknar honom ju inte om han är borta en dag och jobbar eller så… jag känner mig bara deppig, nere och orkeslös =/
Har ni nåra idéer på vad detta kan bero på?
Jag blir glad och energisk igen när han kommer hem tillbaka =)
Eller är det så att vi har negativa energier i huset som påverkar mig när jag blir ensam? Att de håller sig på avstånd så länge "karln i huset" är inne….
Dessa känslor dyker även upp fastän han bara är ute på gården och grejar på….
Kan tillägga att huset är gammalt, byggt på 1800-talet… Och det händer & sker en massa i huset hela tiden…
Efter ditt tillägg här ändrades din situation avsevärd!
Har du läst Hjälp-tråden och där avsnittet "hur man skyddar sig"? Börja där.
I ställer för att gå runt och känna dig nere kan du använda din egen energi för att själv bli starkare. Det krävs lite ansträngning av dig men prova och gör som Fjäril råder. Få det gjort!
Hör av dig sen hur det går för dig.
Kram