Övning - musik
Det finns en artist som jag lyssnat på sedan jag var liten vem är h*n?
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Jag gissar på Sade
(fast jag tänker på Björk också, så jag fuskar och garderar).
Jag tänkte på Michael Jackson, men också en filur med längre hår. En manlig sådan. Och så Carola ;)
Sajtvärd på Övernaturligt
fjäril Gissade rätt med mj! Grattis!:) "filur med långt hår" :) hah! #1 saade har inte varit aktiv sedan jag var liten :p men lycka till till nästa övning:)
Hm, jag menade sångerskan Sade, inte någon svensk ung sångare. Jag borde ha gissat på MJ för han är min största idol.
jahaXD ingen aning om vem det är! Haha
Hahaha! Du kanske ger henne en chans nån gång. Smooth operator http://www.youtube.com/watch?v=4TYv2PhG89A kan du lyssna på. Fast Smooth criminal är inte heller så dålig 
För övrigt anser jag att Fjäril är en riktig klippa! 
ja det gör jag med! Vilka fina energier jag känner av henne! hon är som en idol!:) ganska kräsen vad gäller musik, håller mig till mina 3 absoluta favoriter! Mj, prince och det japanska death core bandet "dir en grey". har svårt för att lyssna på något om inte musiken klingar perfekt enligt mig:S
Tack Henrik! Michael är (var - eller han finns med oss) fantastisk med sin musik, kanske inte det jag lyssnar på jämt, men vissa låtar tycker jag mycket om :)
Sajtvärd på Övernaturligt
Är fullt medveten om att detta är en "gammal" tråd, och att rätt svar står i kommentarerna. Men brukar roa mig med att läsa gamla övningar och testa för mig själv. :)
Var bara tvungen att kommentera nu för de första som dök upp i huvudet var Prince, Michael Jacksson och Whitney Huston. ^^ Två av tre rätt i alla fall. :)
Gillar för övrigt dina övningar Henrik! Trots att jag alltid läser dem för sent. :P
Och grattis fjäril!
Jag är gammal och skulle ha sagt John Lennon!
solum_luna, tack! Det kommer nog en till snart:) ALPHIRA, njaa hah inte riktigt min smak!;)
Henrik, du sänder en klar sigal
.
Såg MJ och Pince omedelbart… Bra smak by the way.
Jag tänkte direkt på Michael Jackson :)
Härligt!
Han är min absoluta favorit artist och människa, hehe!