Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1281 ggr
Henrik93
0

Övning - musik

Det finns en artist som jag lyssnat på sedan jag var liten vem är h*n?

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

[NeferNefer]
0

Jag gissar på Sade Glad (fast jag tänker på Björk också, så jag fuskar och garderar).

Fjäril
0

Jag tänkte på Michael Jackson, men också en filur med längre hår. En manlig sådan. Och så Carola ;)

Sajtvärd på Övernaturligt

Henrik93
0

fjäril Gissade rätt med mj! Grattis!:) "filur med långt hår" :) hah! #1 saade har inte varit aktiv sedan jag var liten :p men lycka till till nästa övning:)

[NeferNefer]
1

Hm, jag menade sångerskan Sade, inte någon svensk ung sångare. Jag borde ha gissat på MJ för han är min största idol.

Henrik93
0

jahaXD ingen aning om vem det är! Haha

[NeferNefer]
0

Hahaha! Du kanske ger henne en chans nån gång. Smooth operator http://www.youtube.com/watch?v=4TYv2PhG89A kan du lyssna på. Fast Smooth criminal är inte heller så dålig Flört

För övrigt anser jag att Fjäril är en riktig klippa! Kyss

Henrik93
0

ja det gör jag med! Vilka fina energier jag känner av henne! hon är som en idol!:) ganska kräsen vad gäller musik, håller mig till mina 3 absoluta favoriter! Mj, prince och det japanska death core bandet "dir en grey". har svårt för att lyssna på något om inte musiken klingar perfekt enligt mig:S

Fjäril
1

Tack Henrik! Michael är (var - eller han finns med oss) fantastisk med sin musik, kanske inte det jag lyssnar på jämt, men vissa låtar tycker jag mycket om :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Solum_Luna
0

Är fullt medveten om att detta är en "gammal" tråd, och att rätt svar står i kommentarerna. Men brukar roa mig med att läsa gamla övningar och testa för mig själv. :)

Var bara tvungen att kommentera nu för de första som dök upp i huvudet var Prince, Michael Jacksson och Whitney Huston. ^^ Två av tre rätt i alla fall. :)

Gillar för övrigt dina övningar Henrik! Trots att jag alltid läser dem för sent. :P

Och grattis fjäril!

ALPHIRA
0

Jag är gammal och skulle ha sagt John Lennon!Skrattande

Henrik93
0

solum_luna, tack! Det kommer nog en till snart:) ALPHIRA, njaa hah inte riktigt min smak!;)

[dandamimm]
1

Henrik, du sänder en klar sigalGlad.

Såg MJ och Pince omedelbart… Bra smak by the way.

11totem
1

Jag tänkte direkt på Michael Jackson :)
Härligt!
Han är min absoluta favorit artist och människa, hehe!