Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmeditation
Läst 452 ggr
Soffe
0

meditation

Finns det någon här som har Hasse Nyanders meditations cd? Vore intressant o höra kommentarer om den, eller om ni rekommenderar någon annan?

SoundScape
0

Jag har den och har använt den några gånger.Tycker att den fungerar bra, känns som en variation på Iris Hall's meditations cd "The secret garden" som är min favorit. Fördelen är att den är på svenska. Jag tycker även att Terry Evean's meditations cd, Bergsmeditation är bra. Men det gäller ju att hitta den metod som fungerar bäst för dej. Man får testa sej fram…

Soffe
0

okej, tack för tipset. Jo man får testa sig fram, alla har vi olika tycke o smak. Men det är intressant o få höra andras kommentarer om något man själv är intresserad av att köpa

Soffe
0

Å jag kan aldrig bestämma mig..blir ju aldrig av att köpa någon meditations cd..och nu när jag har gått kurs så vill jag ju köpa mig en, men det finns ju så många olika sorters guidade meditationer..vissa använder man väl inte varje dag precis..Jag vill köpa någon enkel meditations cd som man kan använda varje dag..där man bl.a börjar med att jorda sig, slappna av mm.. Någon som vet eller kan tipsa??