Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertvtidningarradio
Läst 265 ggr
Karmatarerskanise
0

Bästa länken!

Soffe
0

Det var verkligen scary, men intressant o se

Johanna
0

hu.. jo, det va intressant.. men läskigt.. jag våga inte kolla på det sista.. vad va det.. ett barn i spegeln lr?

Elisabeth-J
0

Det var en spännande och intressant film Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Chatrine
0

Jag tycker det var bra bevis för vad som verkligen finns men som inte kan förklaras riktigt… forskare borde få se filmen och sen tala om vad det egentligen är de ser.

Jag tror inte att flickan i spegeln var en demon, jag tror faktiskt att det var flickans lilla hjälpare eller så…. nån som hade med henne att göra iaf.

Man hörde hur rädd killen va som filmade när alla saker flög runt. hehe… stackarn…

Karmatarerskanise
0

Johanna. När flickan titta bort från spegeln gör inte spegelbilden det :)

zeretki
0

Problemet är att det går att fejka videos och foton så otroligt bra nuförtiden. Om man ser på klippen, speciellt på Poltergeistklippen, så får man inte hela bilden av vad som händer i rummet.

Personligen tror jag mycket mer på folks egna berättelser än filmade klipp. Jag tror många gånger att andar och spöken visar sig genom känslor också, och inte bara visuellt. :)

Men alla får tro vad de vill! :D

Karmatarerskanise
0

Ja tyvärr går det att fejka allt idag. Men spännande är det ändå :) Jag tror mest på det då jag ser det med egna ögon. Men filmerna roar mig ändå :)

zeretki
0

#7 Jo precis. Jag älskar ju TV och film som handlar om övernaturliga saker. :))

Jaag
0

mm, det går att mixa och klippa och hålla på med filmer      men jag tror faktist att de flesta bilderna i denna film är äkta..     i alla fall blev jag riktigt skrämd!!

milla85
0

vågar inte titta hehe är den väldigt hemsk? är själv hemma.. ser jag något hemskt på tex tv då jag e ensamså blir jag stel av skräck haha sitter kvar i soffan tills någon kommer ..även om det tar flera tim haha