Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1044 ggr
Tokyo
5

Lite creepy..

Hej.

Jag är en elvaårig tjej som varit med om ett antal konstiga och läskiga saker.

Det började med att ljudet i bilen höjde och sänkte sig av sig själv, men då tänkte jag bara att det var nåt "fel" på den. Alltså något tekniskt fel.

Sen märkte jag att i köket smäller luckor igen sig av sig själv (då jag glömt att stänga dom, hehe..) Även då tänkte jag att det inte var något konstigt och så…

Sen när jag låg och försökte sova såg jag något svart som svepte förbi på altanen (mitt rum ligger precis där altanen är, såg då genom fönstret).

Och till sist, när jag vaknade på natten och skulle gå på toaletten, såg jag en flicka sitta ihopkurad (med armarna runt knäna) i en vit klännig och svart hår. Dessutom hörde jag snyftningar från henne också.

Och DÅ blev jag rädd. Detta är absolut ingenting jag hittar på, och jag blir typ rädd när jag är ensam hemma.

Vad är detta?…

[gräshoppa]
0

Det är andarna som vill göra dig uppmärksam på att dom är vid dig :)

Antingen någon avliden släkting eller någon som bott i huset/lägenheten innan.

Zofia89
0

Det är nog någon som försöker få kontakt med dig…

Har du någon aning om vem flickan var? Bor ni i ett gammalt hus eller har någon av dina vänner eller du själv råkat ut för någon olycka? Eller har du på sistone känt dig ledsen över något?

Tokyo
0

#2 Nja, ingen aning vem flickan såg ut som.. De enda jag känner som avlidit är min farfar (som jag aldrig fick träffa) som blev sjuk när min pappa var liten och dog då, och min gammelmormor, som avled när jag var ca 7-8 år.

Jo, jag har kännt mig ledsen .. fast ja, inte för jäääätteallvarliga saker (med det menar jag typ att en släkting har canser eller nåt sådant) men min ena vattensköldpadda har t.ex gått bort för att den ramlade ner för akvariet och sen kom våran hund och tuggade på honom (ja, det låter hemskt).

Annars vet jag väl inte riktigt… inget särskilt annars tror jag.

Gammalt hus vet jag väl inte riktigt, eller.. jag tror inte det..?

Jag tror att det stod ett annat (gammalt) hus här innan, men dom rev det för att bygga detta.

#1 Okej.. jag tycker bara att det är skrämmande, men okej.. Skäms

Tokyo
0

Min ena katt brukar se saker ibland också. Eller, det ser ut som om han stirrar rakt ut i mörkret när jag ska lägga mig. Han bara stirrar, och sen skjuter han rygg och fräser och springer därifrån.

Hjälp… Obestämd

Zofia89
0

Du behöver nog inte vara rädd =) Flickan du såg kanske speglar dina egna känslor? eller kanske hon har blivit kvar efter det förra huset som stod där?

Men som sagt behöver du inte vara rädd =)

Tokyo
0

#5 Nej, jag får försöka.. :S