öpnnade mina chakran
Hejsan alla fina! Var nyss med om en härlig sak, var borta minst en halvtimme! jag kände att jag var redo för att öppna mina chakran, och har en teknik som jag känner mog bekväm med. I en ganska djup Meditation. när jag öppnade det 6:e chakrat "det tredje ögat" så blev det som ett starkt vitt ljus som lyste i ögonen, så det var inte svart som vanligt när man blundar! Det var fint och underbart! sedan balanserade jag mina chakran likadant som beskrivits på sidan jag läste om hur man uppnade chakrana. när jag sedan var klar så ställde jag mig framför spegeln och fokuserade mot min bakgrund så såg jag stora genomskinliga färgfläckar på och runt om mig, det var svårt att urskilja färgerna eftersom det var lite mrkt i rummet. aldrig varit med om detta heller, men också det gav mig en fin känsla. efter allt detta, nu alltså är jag så pigg, glad och välmående! godnatt allesammans!:) mvh
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Vilken sida var det? Är det den med mantrat man ska göra i tre dagar i följd?
Känner mig lite feg att göra det…. Måste nog jobba mer med meditationen innan jag vågar mig på det…
Those who don't believe in magic will never find it 
Nej det var från Ann-lena.se tror jag!:) kollar länken!
Orkar inte leta på det igen, men det kan ha varit en annan sida:O
iaf, så läste jag också någonstans om att det skulle vara ganska lönlöst att försöka öppna endast ett chakra, att man ska börja med rotchakrat och arbeta sig uppåt, eftersom man kan föreställa sig at rotchakrat är rötterna i ett träd som ska vara en stabil bas till alla de andra chakrana.
mvh
Härligt Henrik93 
Sajtvärd på Övernaturligt
Det låter som en jättefins upplevelse! Du kanske såg din egen aura, häftigt!
ja, den var jätte fint!:) #4, ja, det var det nog!:)