gamla energier här
Är det någon som kan hjälpa mig?
Något har hänt sedan vi grävde på båda sidor om vårt hus. Har lagt trädäck på båda ställena…massor av stenar grävde vi upp och körde iväg…
Sedan dess är min "sambo" (för han vill inte längre vara min sambo) förändrad. Blixtträffad och säger att han inte längre älskar. Varken hjärta eller själ tror honom…Hör vad han säger men hjärta och själ förstår inte, tar inte in det. I alla tårar återkommer samma fras om och om igen - det är något som inte stämmer.
Har talat med medium som hävdar att gamla energier kom i rörelse och som påverkar honom…Vad kan jag göra?
Jag ber öppet och klart de här energierna att lämna oss, ber andevärlden om hjälp dagligen och stundligen. Skickar massor med kärlek och ljus till min "sambo" för jag vet att där bakom finns kärleken mellan oss.
Har även fått rådet att strö salt runt huset, göra en saltring där jag själv står för att rena. Har gjort detta….
Snälla någon/några - vår kärlek är värd att kämpa för - det känner jag, det vet jag med hela min själ och hjärta men nu vet jag inte längre hur jag ska göra eller gå vidare…
Snälla snälla hjälp oss!
Kärlek och ljus
Lena
Det enda jag kommer på som jag gjorde när det var oroligt i min förra lägenhet var att jag slog upp en bibel på bokhyllan och på den lade jag salvia! Det lugnade sig i lägenheten men har ingen aning om ifall det skulle fixa din sambo känslomässigt =/
Håller tummarna för er och gör mitt bästa för att sända ro till er!
Tack Zofia89
Ska jag prova!
Kan ju vara värt ett försök iaf! =)
Usch, vad ni måste ha råkat stört något gammalt och konstigt.
Dags för space clearing och rening med rök från Salvia. Fokusera på kärlek och det bästa för er relation.
Lycka till!