Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 2203 ggr
Swedish Dog whisper
1

flytta saker

hej nån som vet hur man flyttar saker utan att röra dem

powerofthebass
0

skulle vara roligt att kunna

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Henrik93
0

bli illusionist:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Swedish Dog whisper
0

svar till 2 hur blir man det

Swadika
0

Sök på internet på illusionist :) Finns en massa sidor ;)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Henrik93
0

magiker= illusionist. Du kan börja med att kolla tillexempel criss angel, sigfried and roy, joe labero. Osv. Ja…

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Denna kommentar har tagits bort.
[Norpan88]
2

I mina drömmar flyttar jag jämt saker med bara tankens kraft Glad Vet inte varför jag drömmer om det, men det funkar inte i verkligheten, för mig.

Rumblebee
0

Tja… jag tror att en hel del är möjligt om vi bara tror på det och tar oss tid att försöka lära oss. Och även om man övar så är det ju inte ens säkert att man får resultat.

Finns ju även en del klipp på youtube t.ex om just telekinesis, och visst, en hel del av dom är nog säkert fake, men samtidigt finns det dom som ser ut att vara äkta.

Joppo
1

Du kan blåsa på dem Flört

JonasDuregard
0

#9 Precis vad jag tänkte förelå, så gjorde James Hydrick till exempel. Uri Geller använder magneter.

yamher
0

Dynamo som har serien Ett magiskt liv på discovery tror jag det hette , han e jag nyfiken på hur han gör sina trix (om vi skulle bortse från kamera trix att trixen är äkta framför personerna han gör dem inför)

Ni brukar ju vara bra på att avslöja både det ena och det andra menar jag ;)

Alis volat propriis Oskyldig

JonasDuregard
0

#11 Något specifikt trick? Här kan du läsa om ett trick (mobiltelefon-i-flaska): http://oforklaradefenomen.ifokus.se/discussions/4f7c5b9dd4ebea0b99004cb6-tv-tips-ett-magiskt-liv

Om du googlar lite så finns det gott om filmer där insatta förklarar hur han gör. Han verkar ofta förlita sig på Medarbetare vilket jag tycker känns lite fuskigt, men så kanske alla gör Glad.

Joggan
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

T.ex…
Nina Kulagina, Ninel Sergeyevna Kulagina
(Russian: Нине́ль Серге́евна Кула́гина)
(aka Nelya Mikhailova[1][2]) (30 July 1926 – 1990)
was a Russian woman who claimed to have psychic powers,
particularly in psychokinesis.
Academic research of her phenomenon was conducted in the USSR for the last twenty years of her life.
vidare…..
http://en.wikipedia.org/wiki/Nina_Kulagina

och
http://www.youtube.com/watch?v=4jgMzcRxxEE

Häls/Joggan

Fjäril
0

Eftersom det är en lek vet jag inte om vi får hjälp med det, men det som flyttar saker är i högsta grad inte vi människor - utan vår kontakt med andra sidan.

Jag ser inte syftet med det dock, även om det kanske hade varit roligt att lyfta smörgåsen till handen utan att hämta den själv Flört

Sajtvärd på Övernaturligt