Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 1102 ggr
[JoannaStridh]
0

Rädd och orolig.

Jag känner mig rädd, det känns som att jag förändrats. Någon som kan svara på dom här frågorna?

Jag hör folk viska, dom viskar saker åt mig. Hör oftast inte vad dom säger, men ibland uppfattar jag ord.

Jag känner dessutom massa energi, jag märker direkt ifall det har vart något dåligt i rummet. Jag får vibbar och blir snurrig.

Jag kan också läsa människor, jag vet precis hur dom mår. Det är som om jag läser dom..

Jag har nu också märkt att jag kan se in i framtiden, det jag drömt för flera år sen händer nu. Det ger mig rysningar.

Vad kan allt det här bero på egentligen?

Henrik93
0

synsk heten låter mer som mina deja vù's vi låter väldigt lika och jag är precis som du beskrev med den mediala biyen. Det är inget farligt, men precis som jag kanske du bör söka upp någon, ett medium som kan lära dig hur du använder dig av din gåva. var inte rädd, var nyfiken istället:) då lär du dig mer. för det innebär ju inte ett liv i skräck. du är öppen för andra sidan och den högre makten som jag brukar säga:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

[Kotten110]
0

Kan också höra ord och ibland stämmer de med vad de handlar om. Brukar inte lyssna…de vill inget ont.

Tror att de flesta är lite mediala. Man får hantera vad man har även om det är ovälkommet.

Brukar stanna i mitt center. För det mesta är det tyst och det är som det skall vara.!

[JoannaStridh]
0

#1 Kanske får göra något sånt!

Tycker det är intressant, ändå.. Är mer orolig för att folk ska tro jag är galen..Det är nog det jag faktiskt är rädd för.

Amandla
0

JoannaStridh, du hittar många goda råd och tips om hur du ska hantera din medialitet i vår Hjälptråd, den ligger bland de klistrade trådarna Glad

[Kotten110]
1

Risken att bli knasig är väll större om man inte kan skilja på vad som är verkligt och vad som är just inuti huvudet. Som tidigare meditatör ser jag skillnad i detta.

Om du ser att vad du hör är vad det är? går det inte att bli knasig. Jag hade vanföreställningar i månader! Men tog det för vad det var och det var ingen större grej

Man kanske kan se det som att vara väldigt öppen om man hör många tankar och ord som man tycker kommer från andra sidan. Om den finns är kanske mindre viktigt…? :)

[Norpan88]
0

Det låter som om du håller på vaknar upp andligt och utvecklar en medialitet.  I början hade jag också mer kaos i huvudet med allt. Man får sortera och sålla. Lyssna på det som är positivt och menar väl, resten kan man låta flyga förbi. Röster som man inte uppfattar eller förstår låter man bara fara förbi och lyssna på dom kloka tydliga klara rösterna som vill dig väl.

[Kotten110]
0

#6 Men hur att veta vilka som vill väl? Jag tänker att inte lyssna alls inte på orden.

[Norpan88]
1

Man lär sig att skilja på återkommande röster tycker jag. Jag upptäckte min guide på så sätt, han pratade ofta med mig morgon och förmiddag. En lugn, välmenade, fridfull röst. Man märker också på vad dom pratar om, om det är uppbyggande för dig, positivt och bra.

[JoannaStridh]
0

Tack för alla svar, jag ska försöka…

[Kotten110]
0

Var på ställen som är ljusa och trevliga. Tro inte på något som du känner att du kanske själv hittat på.Glad