Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 10554 ggr
Fjäril
8

Avläsning/Vägledning

För er som vill bli avlästa/vägledda (eller avläsning på djur) kan lägga er önskan om detta i den här tråden.

Vi lämnar ingen garanti på att ni får den hjälp ni önskar eftersom de personer som hjälper till i dessa trådar gör det på sin fritid! Ingen bör heller känna sig förbisedd!

Krävs det läkarvård av något slag (psykisk ohälsa eller andra fysiska sjukdomar) så gå den vägen i första hand!

Be om eventuella svar via pm om du önskar så.

Tidigare tråd:

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4f4fdd4bd3b4fd2e380012d1-avlasningvagledning?discussions-1

Sajtvärd på Övernaturligt

proppen85
0

Hej!

Gör ett nytt försök att få en avläsning av en bild.

SKulle vara så oerhört tacksam om jag kunde få hjälp med avläsning av en bild utav någon kunnig!
Behöver få lite klarthet för att kunna gå vidare med livet ordentligt.

Skickar gärna bilden i ett pm då jag inte vill lägga ut den öppet.

Tack på förhand!

Mvh

EmyJ
0

Jag vill gärna bli avläst - har hört att jag är öppen som en bok ;)

Om någon vill läsa av mig får jag helst svar på PM!

www.kickemcattery.se

Skymningssaga
0

Jag är intresserad av att bli avläst. Skicka gärna ett pm om någon är intresserad. Undrar över en hel del beslut som jag behöver ta och vad någon skulle kunna se i en avläsning. :)

[SallysPigge]
1

Jag skulle med vilja bli avläst, och då gärna via PM :-)

jessica02
0

Jag skulle villja bli avläst.

om intresse finns?!

helst i pm <3

Pinkie pie
0

Jag vill också gärna testa att bli avläst via pm. ^^

Flöffo
0

Förlåt att jag kommer och stör men vad menas med att bli avläst?

//Flöffo

KattenRuben
3

Avläst, jag skulle vilja beskriva det så som att någon "känner av dig" via ett foto tex eller ändå bara, vill sia lite om din framtid, kanske om din dåtid lite och din personlighet, Tips på val du kanske kan tänka över, som kanske passar dig.

Det är nog lite att bli avläst.

Tex. Du är en person som är lite tillbakadragen, men du tycker ändå om att vara i centrum när du känner att det passar dig.

Du skulle vilja satsa på att öppna ett eget företag men någonting är i din väg just nu som hindrar dig lite, kanske det handlar om din ekonomi.

Nu var det här alltså ett exempel bara.Glad

Flöffo
0

#8 Okej Glad

//Flöffo

[Persimon]
3

Hej!

Jag undrar om någon kan läsa av mig angående mina extrema sömnproblem!?

I pm.

linbam
0

jaaaa jag vill gärna bli avläst!Via pm då gärna=))Flört

Glad

[kilkenny2012]
0

Hej!

Jag önskar också bli avläst, hur ser mitt liv ut dom närmaste 5 åren.

Det senaste året har bara varit en neråt gående spiral och jag vill veta om det finns ljus i tunneln?

Jättetacksam för svar!

GeeNeRaLeN
0

Hej! Jag skulle oxå gärna vilja bli avläst av någon :) nybörjare eller professionell kvittar!

Vill du ha bild av mig så får du pm mig! :)

Bitte-n
0

Hej :))

Skulle också gärna vilja bli avläst.
Hur min framtid det närmsta året/åren kommer att se ut. Hur det går för mina barn, t e x med jobb o d.. mm

Svar helst via PM tack :))

Tackar på förhand..

ankan71
0

Jag skulle också väldigt gärna vilja bli avläst då jag har en hel del oro i kroppen.

Gärna pm

ElectricBoogie
0

Skulle gärna få lite hintar om vad jag ska fokusera på när det gäller mitt liv/karriär. Står i ett vägskäl i livet nu där jag inte riktigt vet om jag ska fokusera mest på PLATS i världen jag skall vara eller VAD jag ska göra, och skulle uppskatta lite feedback. :)

brainwashme
0

Jag vill gärna bli avläst :) helst i pm då det är lättare att ha koll på svaret. Kan ordna bild om det behövs

Toklort
0

Detta låter spännande. 

Jag skulle med vilja bli avläst, samt även få en avläsning på en av mina vovvar möjligen. Glad

Kvittar om det är en öppen eller "stängd" avläsning.

ThreeStars
0

Hej!

Har någon lust att avläsa mig, får ni gärna skicka ett pm så kan jag skicka en bild om det önskas :)

Tack på förhand!

blondiie
0

Skulle oxå vilja bli avläst gällande mitt barn och mitt liv.. Någon som vill ge sig på de? Skicka ett pm i så fall! :)

Joh-annan
0

jag skulle vilja bli avläst faktiskt, tack på förhand.

Mollan89
0

Skulle vilja bli avläst om det är någon som känner för det, svar via pm tack :)

Peka
0

Hej

Jag skulle verkligen vilja bli avläst, om någon känner sig manad :) Är ny på sidan :)

Kram

/Peka

2bbe
0

Hejsan!

Jag skulle gärna vilja bli avläst. Skulle uppskatta svar via PM.

Tack på förhand

Emmyjane
0

Även jag vill bli avläst. framtiden, studier-jobb? Barn-djur?

Behöver ni en bild?

via Pm förståss.

Koppknapp
0

Någon som vill läsa av min lilla råtta?

Vill så gärna veta om han trivs hos mig.

Kanske inte är det mest vanliga att läsa av och har inga krav mer än att man ger det ett försök.

Skriv till mig så pm:ar jag bild.Glad

PiganX
0

Är inte nåt professionellt medium men övar gärna på er/era djur om ni vill. Bara att skicka iväg ett PM med bild på dig/djuret. Kan däremot inte ge er nån garanti på att allt är korrekt, men det är ju aldrig helt garanterat.

Ha en fortsatt trevlig kväll! Glad

[SallysPigge]
0

#27 Måste bilden vara nytagen?

PiganX
0

#28 Det skulle ju underlätta, så helst ja! :)

[jonbocken]
0

En avläsning vore en intressant läsning, gärna om det som hänt, framtiden får jag veta om tids nog ändå.

[snuppis82]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vart ät våran Bamse? Våran fina katt försvann för ett par veckor sedan, vi har åkt runt och letat efter honom. Han var så härligt personlig.

vargman
0

#31 snuppis82 Ditt inlägg borde kanske ligga i borttappat tråden men jag skriver till dig ändå. Jag får snabbt upp något som ser ut som en båt. Det verkar ha som ett gult bås i båten där man styr båten ifrån. Ser nästan ut som en liten hytt. Kanske kan man sova där också. Annars verkar själva båten vara brun eller svart..Såvitt jag kan känna så står båten bara stilla fn. Så stilla att jag nästan börjar tveka på om det är en båt?? Kanske ett litet skjul eller barn lekhus. Så försök att leta efter en båt eller liknande som är gult, brunt och svart i din närhet. Katten kommer vara där av någon anledning! Måste erkänna att jag känner att katten är vid liv. Ser även något som ser ut som en båttuta. Verkar som den är placerad på taket.. Detta var krångligt… Vet du själv vilken plats det är som jag fiskar efter? Får du någon känsla? Gå på den isåfall! // Mvh

[snuppis82]
0

Åhh tack nu ska jag skriva ut detta och visa sambon. Vi kanske kan lösa etta tillsamans han och jag. hör av mig

[snuppis82]
0

vi har gått runt och åky bil, kikat och funderat, men jag kan inte komma på vad de kan var för något som liknar en båt

Angelwingz
0

här kommer min bild på min hund  Glad

Anngerd
0

Hej!

Jag skulle också gärna vilja bli avläst om någon har tid och lust. Har hört att jag har en medial sida som jag kan utveckla mycket. Är nyfiken på var det kan leda mig. Arbetar med ett projekt som jag hållit för mig själv, hur kommer det att gå? Hur kommer det att gå med mitt arbete? Hur kommer det att gå med mannen i mitt liv?

/AnnGerd

[Solnymf]
0

Hej!

Jag undrar om någon kan se något om mannen jag hyr min stuga av?

Han beter sig väldigt konstigt, och det blir bara värre och värre att bo här!

Det går bra att svara här. //

Emmyjane
0

Här kommer min bild om det hjälper

MissDecember
0

Hej!

Skulle gärna vilja bli avläst då jag verkligen skulle behöva lite goda råd och vägledning just nu..

ElectricBoogie
0

Jag går nu igenom en livskris och skulle uppskatta lite feedback på vad jag kan göra för att ta mig ur den och vad jag ska fokusera på, osv…

[snuppis82]
0

Alltså via pm. Det hände en sak 2008 i min lilla familj och jag går ibland ännu och grubblar på det, Det är en vän som svek oss väldigt. Denne "vän" menade att den stöttat mig i vått och torrt!! gjort allt för mig men jag hade verkligen inegn vän om påstods hjälpa mig som denne beskrev. Låter de mysko? svårt att förklara kanske. men nu vill jag sluta fundera på vem det var. Så om du kan hjälpa mig så PM gärna så förklarar jag mera

EmelieGustavsson
0

jag skulle vilja bli avläst om min framtid och och skulle vilja veta om min kära mormor fortfarande ser mig..

KallaMigMimmi
0

Hej på er! Vill gärna bli avläst och vetaörsta intrycket du får av mig:-) vem som hälst. Så tläser jag av digockså om dvill. Pm lr skv i tråd som du vill

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

KallaMigMimmi
0

Hej på er! Vill gärna bli avläst och vetaörsta intrycket du får av mig:-) vem som hälst. Så tläser jag av digockså om dvill. Pm lr skv i tråd som du vill

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

vojsan
0

Hejsan vet nog inte om jag riktigt har förstått det här med avläsning, är det typ som att man får fram ens personlighet och dess förutsättningar? Jag testar gärna om någon vill öva på mig. Kan ju vara skoj att veta om jag är den jag tror och vårt jag är på väg :) krävs bild eller nått så hojta till…pm lr här spelar mig ingen roll tack på förhand :P

anbra
0

Hej!

Har haft tråkigheter under flera år och trodde att det äntligen hade vänt men nu har det i min nya situation uppkommit en hel del som jag inte vet hur jag ska förhålla mig till.

Kanska någon kan ge mig vägledning?

[kattsson]
0

Hej, jag vill oxå bli avläst. Vet inte hur detta funkar. pm:a mig :)

[snuppis82]
0

ingen som kan hjälpa mig ang mitt inlägg? Tack

Gosan1
0

Hej, skulle väldigt gärna vilja bli avläst. Är det någon som kan hjälpa mig med det? Skulle bli väldigt tacksam för det. Hur ser min framtid ut?Kan jag finna någon käresta som är mig trogen. Tack och kramar.

Amandla
0

#48 Jag vill bara påminna om förutsättningarna för den här tråden. Vi kan inte lova att någon alls får en avläsning här, utan det beror  på de som vill träna. De gör det frivilligt och när de har lust och tid.

Om du känner dig i behov av att få en avläsning/session så ta kontakt med ett medium. Eller, om du mår riktigt dåligt, sjukvården.

hannahp
0

Jag är en tjej som inte varit här tidigare, men jag kämpar med olika saker varav vissa av dem gör mig mkt rädd. Jag söker hjälp med mitt liv.

Om det är någon som känner sig intresserad av att hjälpa mig, får den personen hemskt gärma höra av sig till mig och berätta vad den behöver för att läsa av mig. Du får gärna öva dig på mig, jag är glad bara någon försöker.

MariaG
0

Hej!

jag skulle gärna vilja bli avläst. Skicka gärna isåfall pm.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

RiLLzo
0

Jag skulle jätte gärna vilja bli avläst. Aldrig blivit det förrut så det skulle vara spännande!! :D Helst i PM

MirelaK85
0

Här kommer en till person som vill mer än gärna bli avläst för en gångs skull! Har alltid velat det men nåt hindrade mig varenda gång. Jag vill veta om mitt liv, och om det finns negativ energi, nåt som jag bör tänka på..osv…mvh MirelaSkäms

älvses
0

Jag skulle gärna vilja bli avläst för en vägledning och helst svar i PM. Kramis :)

När någon kastar sten mot dig, ge bröd tillbaka.

[SporeDiatrymisss]
0

Detta kanske låter konstigt, men jag vill järna vera vart min kompis mobbe är, hon svarar ju aldrig när jag ringer! >:-( blir sur. Har ringt runt 130 ggr nu, hon svarar ej. Nån som vet var den håller hus? Den är iaf på…

Gosan1
0

Skulle vilja be om att få bli avläst. Mår så dåligt av att vara själv. Har inga vänner, arbete att gå till och framförallt har jag ingen käresta. Ekonomin urusel, har inte råd med några nöjen eller semestrar. Vad göra? Är det någon som skulle vilja ta sig tid och kunna avläsa mig vore jag tacksam. Vill så gärna få någon förhoppning om att  jag kan träffa en man som blir kär i mig och jag i honom? Kramar Birgitta

vilsenkattunge
0

Hej allihopa!

Jag har det ganska jobbigt just nu och skulle blivbäldigt glad om någon ville läsa av mig! Hör av er i PM så skickar jag en bild! Ha det bra allihopa!

loveislovley
0

Jag vill gärna bli avläst. det skulle vara roligt. :) skicka helst pm då

Nellieeew
0

Hej!

Jag är en 14-årig tjej som precis ska sluta sjuan.

Jag tror att jag gillar en kille, och han kanske gillar mig med.

Kan någon se om han tycker om mig mer än som en vän, och om jag har en chans hos honom?

Tack!

johaanaaaa
0

hej, jag skulle gärna vilja bli avläst här eller på pm spelar ingen roll :)

Gosan1
0

Hej igen. Kan någon snäll människa hjäpa mig om att bli avläst. Mitt stora problem är att jag är så ensam. Finns det något hopp om att jag skall kunna hitta den stora kärleken, om, när var hur? Kram Birgitta

[Tezabeza]
0

Har jag o min pojkvän någon framtid ihop? Svara gärna på pm. Kram T

Fjäril
0

Ett tips - Läs inlägg #27

[kelda]
0

Blir gärna avläst känns som att jag går åt fel håll och behöver vägledning.

BusBella
0

Jag vill gärna bli avläst, om någon skulle kunna tänka sig det.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Solum_Luna
0

Blir gärna avläst då jag aldrig blivit det "ordentligt" förut och har hört att det ska vara väldigt givande! (med ordentligt så menar jag mer än ett svar på en specifik fråga, vilket jag fått två gånger och varit väldigt nöjd med!) Gärna i pm. :) Tack på förhand!

Comely
0

Jag blir gärna avläst om någon har tid. Skicka gärna svar i ett PM :)

Tuffsan81
0

Jag vill gärna bli avläst jag med om någon vill. Kan skicka en bild med om någon vill ha det! Kram J

jahida
0

hej

lever i en konstig tid! skulle behöva lite vägledning om hur jag skall förhålla mig i stunden. Skicka PM! katten på bilden kanske kan säga en del.

mvh jahida

PiganX
0

#60 Nu var det ju ett tag sen du bad om vägledning och situationen kanske förändrats nu, men jag försöker iallafall.

Han behöver mogna mer, och tills det skett kommer inte ni att fungera tillsammans. Ni kommer nog att skriva med varandra en del, men det kanske inte kommer kännas som du förväntat dig. Han kanske inte tar dig på allvar eller gör dig besviken. Han är antagligen inte den du trodde att han var. Din kreativa energi saknar någon egentlig riktning, och se till att inte ta några impulsiva beslut just nu.

Mitt svar kanske stämmer bättre in på hur situationen var då du bad om vägledningen, det är mycket möjligt. Du lär ju märka själv, hoppas jag kunde hjälpa dig iallafall. Kram och lycka till! Glad

PiganX
0

#61 Du tänker för mycket på ditt utseende, men försök att inte göra det. Tänk om och försök kontollera dina tankar så att de blir mer positiva - du har något att erbjuda på alla nivåer och borde ge dig själv lite beröm. Testa meditera för att hitta dig själv, och lyssna på de var som finns inom dig.  Följ ditt hjärta och lyssna på dina instinkter, gör du inte det så kommer du en dag att få ångra det.

Får inte upp så himla mycket mer, men jag hoppas att du blev lite klokare av detta iallafall. Kram!

PiganX
0

#62 Saker är inte lika illa som de verkar vara, det finns alltid alternativ. Kom ihåg att livet när som helst kan vända åt det positiva hållet. Det kanske känns som att allt är utom kontroll just nu, men du borde försöka lugna ner dom tankarna. Gör ditt bästa för att "sluta fred" med din situation och den du är, och var i livet du befinner dig just nu. Försök att inte längta så desperat efter kärlek att du skrämmer bort en eventuell partner, för det är lätt att det händer.

Positiv attityd och inställning är väldigt nödvändigt just nu. Se till att bara vara med människor du trivs med, och inte med folk som kritiserar dig. Finns det såna människor omkring dig så fundera en extra gång på om det verkligen är värt att vara med den / dom.

Hoppas det gjorde dig lite klokare. Kram och lycka till!

PiganX
0

#63 Skriv ett PM till mig om du vill ha vägledning. Jag gör i första hand för de som vill ha i tråden, så påminn mig i ett PM om du fortfarande vill ha vägledning så gör jag det åt dig så fort jag är "klar" här! Jag kan vara ganska glömsk Glad Kram!

PiganX
0

#65 Ta vara på det du har, och "jaga" inte kärleken. Var tillgänglig men inte desperat för det kommer snart att komma en tid då du ser positivt på det mesta. Tänk optimistiskt, det finns mycket med dig som är värdefullt.

Fokusera på dig själv, unna dig själv både tid och utrymme, för du får inte glömma bort att du också är viktig. Om du ständigt sätter andras behov framför dina egna så kommer din hälsa att få lida för det. Balans är väldigt viktigt, glöm inte det.

Lyssna på vad andra har att säga dig, men du måste ju själv avgöra vilka beslut du vill ta. Och om andra inte förstår dina beslut så är det deras problem och inte ditt.

wickedshadow
0

Varken kärlekslivet eller ekonomin går något vidare. Skulle vilja bli avläst/vägledd!

amanduzan
0

hej jag skulle jätte gärna vilja få lite vägledning efter som jag inte har nån anning om vad jag ska göra i mitt liv, har så mycket energi inom mig men jag vet inte till vadObestämd.. tacksam för svar ! kram

[Akkurat]
3

Kan nån hjälpa mig!

Varför beter sig min häst så som han gör, och hur mår han? har han ont, är dte därför han gör så?

Snälla tack i förväg om nån kan hjälpa mig, vågar inte rida honom längre pga att han gör väldigt farliga saker och har skadat mig endel på honom på senaste månaderna, snälla hjälp mig!!

Den nyaste bilden jag tog på honom den 27 juni, tyvärr blundade han där men ni kanske kan "läsa" av honom ändå..tack på förhand!!

amanduzan
0

Nu kan jag tyvärr inte läsa av djur, men har hållt på med hästar hela mitt liv. Jag tror att han faktiskt har ont, om han inte var såhär innan och plötsligt blev det så är det nog det, Är det på vissa ställen tex. när du lägger på sadeln? som han reagerar? rygg ont är inte ovanligt på hästar ,så testa att göra såhär :

Ta två fingrar, så börjar du dra från högsta punkten på manken drar hela vägen på mitten av ryggraden ända til svans fästet,Tänk på att du får dra med ett rätt bra tryck med fingrarna inte för hårt men lagom tryck så han kan reagera när du kommer på den värkande punkten.

När du hittat den den värkande punkten tryck då försiktigt runt punkten för att se hur långt värken ligger , om det är vanlig muskel värk (vilket jag tror) så ska du köpa Liniment det är en slags balsam/salva som du ska massera in på det värkande området.Liniment har funkat väldigt bra för mig. Nu hoppas jag du hittar felet på din fina fjording!Glad

om du undrar mer eller har märkt nåt annat ställe han har ont på så kan du gärna skriva och berätta på min PM så kanske jag kan hjälpa dig!Glad kram !

amanduzan
0

glömde säga! Prova och dra fingrarna brevid ryggraden oxå där muskel fästet är!Glad

[Akkurat]
0

Vi har kollat igenom honom och han har inte ont iaf :)

En till bild:

catfoot
0

Står gärna oxå på kö för att bli avläst Skrattande

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

drika
0

Har två söta fåglar som jag gärna vill få avlästa.., har nytagna bilder! Pma:a så skickar jag bilder på dem , vore väldigt tacksam:)

Hälsningar

Fredrika

drika
0

Det gäller 1 fågel till;)

Hälsningar

Fredrika

[hanna-w]
0

Ställer mig snällt i kön för att bli avläst, skicka pm eller liknande så kan jag ge dig en nytagen bild av lilla mig Glad

PiganX
3

Är på semester just nu utan mina tarotkort, men jag kan lägga för er när jag kommer hem. Kram!

Gosan1
1

Önskar dig en bra och avkopplande semester FeliciaGlad

alexandra09
0

Hej,

Jag skulle vilja bli avläst. Känner en del förvirring inför framtiden, så om ngn kan läsa av framtiden kontra kärleken är jag tacksam…hör av dig via ett pm.

kram

Nidaba
0

Jag skulle också gärna vilja bli avläst :)

wirah
0

Hej, skulle gärna vilja bli avläst, skulle helst vilja veta vad som "händer" inom de fem närmsta åren.

Tack på förhand!Glad

Vill du ha bild är det bara att PM:a .

plutopellis
0

Har även lagt detta inne på healing men kopierar in det här också:

Ja, jag har ju kontakt med läkare osv så råd om att jag ska gå dit behövs inte för ska dit imorgon eller fredag.

Men undrar om någon kan känna vad det är som skulle kunna vara tokigt? Verkar inte som om min läkare hittar något.

Jag är just nu sjukskriven för depression men jag vill tro att det är något mer. Något i kroppen. Jag har sen tidigare alltid haft ont i mina leder men nu är jag matt i hela kroppen. Armarna är oftast näst intill bortdomnade så man kan uppleva dom när man somnat med dom överhuvudet, så är de under större delen av dagen fast inte så kraftig utan lätt borta. Matta, orkeslösa. Snurrig, seg, slö, allmänt hängig och kosntig. Jag har alltid ont i fötterna när jag vaknar och ofta väldiga problem med värk i benen under natten.

Någon som kanske kan känna vad som är fel?

Eller tipsa vad jag kan göra?

Vill må bra men just nu är energin så låg att jag snart inte orkar bry mig längre Gråter

brusida
0

Hejsan, undrar ifall om någon skulle vilja läsa av mig ang gymnasiebyte har nämligen kommit in på 7 skolor i olika städer fast det är samma utbildnig, så jag har ingen aning om vad jag ska välja eller ifall om jag ska gå kvar. Känner mig stressad för det ska lämnas in snart och sen är jag väldigt förvirad.
Är väldigt tacksam för svar spelar ingen roll om ni skriver här eller pm.

Ska byta från fordon till barn och fritid/personlig tränare har kommit in i göteborg, leksand, östersund, farsta, södertälje, karlstad, örebro.
vet inte ens om utbildningen är rätt.

Bamsekram till alla!

annelaj
0

Hej.

Jag skulle gärna vilja bli avläst gällande framtida barn. Jag har en son som avled för några år sedan och två missfall bakom mig. Kan någon se när/om jag blir gravid igen?

Jag vore tacksam för någon form av svar, även om ni inte kan svara på frågan direkt. Skickar gärna bild om det behövs, Pm:a mig!

skumtezz
0

hejsan. skulle också vilja bli avläst. har det senaste haft väldigt mycket otur i hemmet. spikat i vatten rör,takläcka,läcka i källaren,asså allt som har med hemmet att göra har vi haft otur med :( och ja även massa annat med:(  när skall det vända? eller är det meningen att jag och min man skall vara otursförföljda resten av livet?:(

smälla hjälp mig med detta.

mvh therese

agge333
0

Hej, ny här :) Jag skulle gärna ta emot en avläsning, är ensamstående med fyra barn, varav ett med stora problem :( Har även stora problem med ekonomin, arbetslös för tillfället osv….skulle vilja veta om det blir bättre snart och om jag får lite större tur med det motsatta könet då jag ltydligen lyckas springa på fel personer hela tiden.
Tack på förhand Agnetha

Svandis
0

Hej ni.

Jag känner att jag behöver vägledning från andra sidan men har själv lite svårt just nu att tyda vad det är som de vill förmedla till mig. Det är viktigt information som ska fram.

Så jag behöver någon som kan fungera som kanal.

Känner någon sig manad till detta tar jag tacksamt emot hjälpen till min inbox. Hör du vad de säger?

sofie28
1

Hej

övar gärna på att läsa av någon, kan även tänka mig att öva på något djur typ häst, hund.  De krav jag har inför en avläsning är att det ALLTID görs via PM. Vill ha ett foto på djur eller person som vill bli avläst. Sist men viktigast, eftersom jag gör detta i övningsyfte så vill jag ha feedback på det jag får fram. Vill poängtera att detta är i övningsyfte och det finns inga garantier att jag får fram något eller att det jag känner stämmer.

Mvh S

sofie28
2

Ser även många frågor om framtiden. Vill klargöra att när jag läser av en person så kan jag i första hand känna av personlighet och ge en vägledning om vad en person styrkor ligger. Ibland kan jag även känna av någon som vill lämna ett budskap.. Så jag kan inte svara på frågor hur någons liv ser ut om 5 år. Utan mera vägleda om styrkor

[Ponnyflicka]
0

Hur blir mitt kärleksliv?

Jag är singel, och går runt och är avundsjuk på alla som är så "lyckligt kära". Att pappa och hans tjej går runt och pussas, håller hand osv hjälper inte speciellt mycket. Kommer jag vara singel länge till? Och hur kommer min nästa "seriösa" (Okej, man kanske inte kan vara så seriös i min ålder.. men ha väldigtväldigt starka känslor för någon) kärlek se ut? Alltså typ hårfärg, lång eller kort. Kan ju tillägga att jag är hetero.

Jag skulle uppskatta din hjälp hemskt mycket!

Svar via PM skulle uppskattas! Men inget krav.

Frianda
0

Jag vill också gärna öva på att läsa av någon. Jag läser mest av personlighet och vart du befinner dig i livet mm. Jag är nybörjare på det här och vill gärna ha ärlig feedback i gentjänst ;) Bra om du skickar ett kort för då känner jag mer, men det funkar oftast ändå. Jag kan inte ge några garantier, men jag kommer göra mitt bästa. Jag svarar endast via PM.

Amandla
0

Så kul att det kommer in fler som vill läsa av andra! Heja sofie28 och Frianda! Glad

rebeckaan
0

Jag hänger på alla andra :) Jag skulle också gärna vilja bli avläst :)

Elvira_23
0

hejsan. Det är så att jag snart sk flytta till Östervåla men vet bara inte när jag kan få lägenhet. Hur stor lägenehten kommer vara. Snälla ni kan ni hjälpa mig att få svar på när jag kommer flytta. har väntat sen 16september förra året. skulle bli tacksam om ett datum så jag redan nu kan börja flytta från mig gammla lägenhet

baralillajag
0

Hej hopp jag blir gäna avläst!! specillt när det gäller relationer och arbete..

PM tack!!

Ha en trevlig dag..

11totem
0

Någon som vill bli avläst och avläsa?

Jag vill gärna träna mer :)

[Ponnyflicka]
0

#105 du kan ju börja med mig? :D, nr. #99

Carrolinline
0

Hej! Jag blir gärna avläst. Hör av er via pm om ni vill ha bild eller veta något mer Glad

ponnyfotot
0

Jag skulle gärna vilja ha svar på några frågor om min framtid.

Min foder ponny har varit mystikst halt under några månader nu och det ser inte så ljust ut ljus nu, kommer hon att bli bättre?

Kommer jag att få egen häst/foderponny/medryttarhäst under den närmsta tiden?

Jag har en kompis som jag aldrig har träffat vi har messat, chattat på facebook och pratat på skype men hon bor nästan 9 timmar härifrån, kommer vi att träffas snart?'

ni kan lägga upp svaren här :)

PiganX
0

#76 Wickedshadow: Du behöver en förändring, och den kan vara både psykisk eller fysisk. Ta en ordentlig titt på vart du är på väg, det kanske kan hjälpa ifall du sätter upp enkla mål eller blir klarare med vilken riktning du är på väg åt. Annars händer det lätt att du bara vimsar omkring utan någon riktig mening.

Du har träffat någon väldigt speciell men du behöver jobba mer med dig själv. Var inte alltför impulsiv och kasta dig inte in i något nytt, för det kan ha varit ett problem redan i tidigare relationer. Den som väntar på något bra väntar aldrig för länge, så försök behärska dig.

Dina idéer med jobbet/ekonomin är bra, och det är bra att du är entusiastisk, men även här kanske du pushar på lite för hårt. Alla kan hänga med i din hastighet, så var försiktigare. Du har en hel del energi inom dig och du vill gärna få saker genomförda för att förbättra din ekonomi.

PiganX
2

#77 Amanduzan: Du känner dig utmattad just nu, men påminn dig själv om att det är helt ok att ta en paus, för det är viktigt. Du kan även känna dig lite ensam eller isolerad, men det är ingenting som kommer att vara länge. Tillåt dig själv att vila och slappna av, och de relationer som du behöver kommer att komma, om du inte redan har dom? Ta ett steg i taget och stressa inte.

Din blivande partner kommer du att känna dig trygg och lugn med, och du kommer att känna att du hittat "hem" och landat i dig själv. Letar du efter kärlek så byt taktik, det kommer löna sig.

När det gäller den andliga delen av dig själv, så behöver du även där bara slappna av. Stillhet, Meditation och vila kan öppna upp din själ nu mer än något annat du kan tänkas göra. När du mediterar, så tänk "lugn, fred, stillhet".

PiganX
0

#78 Akkurat: Är tyvärr inte så bra på att känna av djur, det är mycket enklare med människor. Har du fått någon hjälp med ditt problem, eller vill du ännu att han ska bli avläst? För annars kan jag fråga korten vad du borde göra i den rådande situationen, om du vill. Det kanske kan hjälpa dig lite.

PiganX
0

#82 Catfoot: Du kanske känner skuld över något just nu, men man kan inte ändra på det förflutna. Något som däremot är positivt med skuldkänslor är att de kan förändra ens framtida beteende. Det bästa du kan göra är att förlåta dig själv.

Du kan behöva se upp för svartsjuka, för det kommer inte att ta dig någonstans. Det är gulligt i en viss grad, men när det går överstyr är det inte längre något fint Tecken på kärlek. Så se till att inte acceptera det av andra, och försök att inte vara det själv heller, vem det än handlar om.

För att förbättra din hälsa är tålamod och lugn nödvändigt, det gynnar dig inte på något sätt alls att oroa dig. Du kanske borde önska healing av någon, inne på Healing iFokus? Det kan hjälpa. Se till att meditera mer också, jorda dig så gott du kan.

Du kan inte finnas där för alla samtidigt eller göra allting på en gång, ingen kan.

PiganX
0

#85 Hanna-w: Någon bild behöver jag inte, men vill du ha din vägledning i ett PM så får du skicka ett PM åt mig först, så ger jag dig vägledning. Jag prioriterar i första hand de som kan ta emot vägledning här i tråden.

Men som sagt, påminn mig i ett PM så får du vägledning (om du ännu behöver det) Glad

Kram!

PiganX
0

#87 Gosan1: Tack så mycket Gosan! Jag har haft trevligt Glad

#88 Alexandra09: Som jag skrivit tidigare i tråden så prioriterar jag de som vill ha vägledning i tråden, eftersom det tar extra tid att gå in på profilen och skicka iväg ett PM med det jag får fram. Så vill du ha vägledning så får du skicka ett PM till mig, så tar vi det där!

Men som sagt, påminn mig, om du ännu behöver/vill ha vägledning alltså. Glad

PiganX
2

Krävs en del tålamod och energi när man håller på med det här, så jag fortsätter med er andra senare eller någon annan dag. Kram!

johaanaaaa
2

115# du kan få vägleda mig. jag vill helst veta hur det kommer att se ut inom kärleken för mig. vem det kan vara osv ifall du kan se det :) är tacksam för vad som helst som du kan se tack på förhand kram

killen87
0

hej:)

är en kille på 24 år som fram till några månader sen var pigg kry och hälsan själv! för snart 3-4 månader sen så började jag må skit rent ut sagt.. har fått all den vetenskapliga hjälp man kan tänka sig men läkarna hittar inget förutom lite diverse värden i kroppen som är förhöjda! så från att ha varit en levnadsglad kille i sina ''bästa år'' har jag nu helt tappat greppet! finns det någon här som kan hjälpa mig?? vet att ingen är läkare här men då jag tappat all framtidstro så sätter jag mitt hopp på att någon kanske vill hjälpa mig och se vad som ligger framför mig!! har nu varit sjukskriven i 2 månader och vill bara veta åt vilket hål jag är på väg åt, ovissheten är mer smärtsam än sanningen oavsett om min framtid ser positivt eller negativt pm:a mig gärna om du känner att du kan ta dig an mitt problem.

catfoot
1

feliciahanssen… Tack, allt stämde verkligen, utom svartsjukan, varit svartsjuk när jag var yngre, men idag finns det inte i mitt liv ….

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

11totem
0

Jag har fått en del avlääsningar jag ska göra nu (vilket är jätte kul) men har tyvärr fått oväntatade saker som har fått gå i förhand denna veckan.
Men ni som har fått svar från min innan att jag ska läsa er,

Det kommer snart!!!! :)

förlåt

allt gott, totem

imke
0

Jag vill så hemskt gärna bli avläst! jättegärna.

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

killen87
0

puffar för inlägg #117 skulle verkligen betyda allt om någon skulle vilja hjälpa mig!

PiganX
0

#89 Nidaba: Du tar för snabba beslut och drar förhastade slutsatser, du måste sakta ner och ge människor omkring dig fler chanser. Om någon gjort fel så behöver du inte vara arg för att bevisa att h*n hade fel, det vet personen redan om.

Inom kärlek är det en make-or-break period, du kommer att inse vad du vill få ut av livet och dina relationer, och efter det behövs det vidta åtgärder för att komma dit. Se till att inte gå för fort fram här heller, långsamt och stadigt är det som varar i längden.

Det är viktigt att du släpper det förflutna och slutar söka fel hos dig själv. Du behöver inte vara helt rätt eller "perfekt", försök tänk på det så ska du se att du mår mycket bättre.

PiganX
1

#90 Wirah: Du tenderar till att bli ytlig, du identifierar dig genom dina yttre framgångar och erkänner inte att det som finns inom dig är av ett enormt värde, oavsett vad som händer. Det är dags att ta tag i självkänslan och försöka se på saker och ting (även dig själv) med en positivare attityd.

Du jobbar med många kvinnor, men det finns en äldre man som spelar en viktig roll i din arbetsmiljö. Är det han som är chef kanske? Gör så gott du kan på jobbet men kom ihåg att det inte är det ditt liv går ut på. Alla kan inte alltid vara nöjda, gör så gott du kan bara. Det är nog.

Tänk långt fram i tiden när det gäller ekonomin, men se inte dig själv som ett misslyckande när det kommer utmaningar som känns jobbiga. För du är inte ett dugg misslyckad. Ekonomiska utmaningar har nästan alla någon gång, så försök ha en positiv attityd. Korten säger mig ännu en gång att du kan må bättre om du möter och ventilerar de negativa känslorna. Uppskatta dig själv precis så som du är, och du kommer att må mycket bättre.

"Ett misslyckande betyder inte..

att jag är en förlorare, det betyder att jag inte har lyckats ännu.

att jag inte har åstadkommit nåt, det betyder att jag lärt mig nåt nytt.

att jag saknar förmåga, det betyder att jag måste göra något annorlunda.

att jag är värdelös, det betyder att jag har en bra anledning att börja om.

att jag slösat bort mitt liv, det betyder att jag har en bra anledning att börja om.

att jag aldrig mer kommer att lyckas, det betyder att jag får öva mer."

[AnnaRen]
0

Hej.

Känner att jag fastnat och vet inte hur jag ska klara dom närmaste månaderna som jag har framför. Brukade gå till ett medium förut men hon har flyttat långt och hon var riktigt duktig. Saknar henne! Sen har jag även en vän som är grymt duktig och har just "kommit ut" med vad hon håller på med så jag vill inte störa henne.

Vill ha en knuff.. in i framtiden!

Någon som är villig att hjälpa mig att se vad jag har inom dom närmaste månaderna ?

Tack på förhand. Anna

Fjäril
9

Jag tycker vi säger ett stort tack till dem som lägger sin tid till att vägleda andra! Jag hoppas också att man tackar berörda personer!

miniz
0

Vill gärna bli avläst.

fjonkis
0

Hej!

Både min farmor och farfar har gått bort, farfar gick först och farmor efter.. De var båda mycket gamla… Tiden tickar på och åren går… Dom är så saknade!

Efter deras bortgång har det blivit en del förändingar på gården där dom bodde och relationer mellan deras barn (däribland min pappa) har ändrats…

Kan någon berätta för mig vad farmor och farfar anser om allt som hänt?

Mvh fjonkis

jahida
0

ville bara kolla om nån vill med mig? inägg 70!

[bamsen]
0

Känner att jag verkligen skulle behöva bli avläst!
Skicka ett pm isåfall :)

samevall
0

Jag blir gärna avläst;) Har aldrig provat det, så det hade varit roligt. Svara i PM ;)

Tack

katta76
0

Hej

Vill gärna bli avläst. Kan skicka bild pm om det behövs.

Tack..

loveislovley
0

jag skulle vilja bli avläst. skrev lite längre upp men har inte fått någon läsning än så provar igen. Kan bli det här eller på PM. :)

PiganX
0

Det räcker med att skriva en gång, vill någon ge er svar så gör dom det. Jag har för tillfället varken ork eller lust, och att tjata gör det värre. Och om någon annan vill ge vägledning till er så hoppas jag att den personen börjar uppifrån och ner, så det blir rättvist.

Victor12345
0

Skulle också vilja bli avlääst i ett pm :)

Victor12345
1

Skulle också vilja bli avlääst i ett pm :)

plutopellis
0

Du gör ett jättebra jobb Felicia och jag förstår att du inte orkar! Många kramar till dig och jag hoppas du får feedback för alla avläsningar du gör. Puss och kram!

PiganX
0

Tack, vad gullig du är! Kyss

david86
0

hej

har sen en lång tid tillbaka spått i vanliga kortspel dels för mig själv och för närmaste kompisar! vill testa att utveckla mig så är det ngn här som vill bli spådd över telefon så pma mig ditt telefon nr och stjärntecklen! lovar absolut ingen ting har inte testat detta förut utan vill nu testa och se hur det går! och vill gärna att ni pmar mig med erat tycke om mig efteråt positivt som negativt!! så ser inte detta som att jag erbjuder er mina tjänster utan snarare ber er om en tjänst! slutar jobbet idag kl 21 så om du vill så ringer jag upp! mvh david

david86
0

roligt att ni hör av er:) men vill bara poängtera att jag aldrig gjort detta förut över telefon, så om ni visar intersse och vill att jag lägger åt er så ha ett öppet sinne.. kan ju floppa totalt! så lämna era åsikter efteråt i pm så jag får lite feedback:)

[Dreamalittledream]
0

Hej,

Jag vill och önskar gärna att bli avläst, då jag snart blir ett år äldre :)

Gärna via pm.

Vänligen Milla

david86
0

har folk på kö men de har gått och lagt sig för natten:) så är det någon som vill ha vägledning så hör av er .. se mina inlägg 138 & 139 //david

MalloH
0

Jag vill gärna bli avläst. Skicka gärna PM.

killen87
0

tack för hjälpen david:) riktigt bra för att vara nybörjare:)

[dxqpxb]
0

Jag skulle vilja bli avläst! :) skicka gärna via pm! :)

miamariaberg
0

Hej, Jag undrar om någon kan berätta vad som hände min bror? Jag ställde även denna fråga under gruppen "medium" och fick då inlagt en bild på honom vilket inte fungerade här om någon behöver en bild. det är en ganska gammal bild men hoppas ändå någon kan hjälpa mig. Jag hade även velat ha/få en egen avläsning då mitt liv är helt fullkommligt kaos efter att han gick bort. Har mycket som händer omkring med många funderingar och vägval. Om någon kan ge något svar så gör det gärna i ett personligt meddelande. oc h behöver någon mer information, hör gärna av er och fråga. Tacksam för svar. -MiaMaria

Dracoverum
0

Jag skulle gärna med vilja bli avläst! Gärna genom pm.
Tack

Agharta
0

Hej, Jag vill gärna få en vägledning / avläsning via pm :) , tack.. Vänligen Agharta

[RosaPower]
1

Jag skulle jätte gärna vilja bli avläst :) skriv via pm, tack! :)

Natalee
0

Hej! Jag skulle gärna vilja bli avläst… är själv väldigt öppen och medial och har den senaste tiden haft problem med att det låter som att saker åker av hyllor mm. Har även haft en mycket obehaglig närvaro med mig i ca 2 v, tror att dennes spegelbild fastnade som reflektion i min pupill, jag vet inte om det har nåt med saken att göra. Men jag har haft en känsla av att det är just en obehaglig pojke som håller till här =/ Bilden är inzoomad på gestalten. Jag hade inte en tv el. liknande som avspeglades.

Natalee
0

Svar via PM förresten, glömde lägga till det, ifall du vill läsa av.

Jerrie
0

Jag hade andebesök här under en period under våren, och jag är så nyfiken på vem det var som var här och skojade med oss på lite olika sätt. Finns här någon som kan få fram någon info om vem det kan ha varit, eller går inte det? Andeaktiviteterna har dock upphört nu så jag misstänker att anden har dragit vidare för att ge någon annan myror i skallen. Det är lite synd för jag tyckte att det var småkul att ha de där sakerna att fundera över. :)

Jerrie
0

Jag hade andebesök här under en period under våren, och jag är så nyfiken på vem det var som var här och skojade med oss på lite olika sätt. Finns här någon som kan få fram någon info om vem det kan ha varit, eller går inte det? Andeaktiviteterna har dock upphört nu så jag misstänker att anden har dragit vidare för att ge någon annan myror i skallen. Det är lite synd för jag tyckte att det var småkul att ha de där sakerna att fundera över. :)

AlexanaForever
0

Hej!

Jag skulle vilja bli avläst, helst genom PM :)

Tack på förhand :)

AlexanaForever
0

Någon som skulle vilja läsa av min häst? :)

Skulle vilja veta hur han hade det innan han kom till mig, hur han mår med mig, hur han mår, om han har ont eller liknande.

Skicka helst svar i PM! :)

[Tezabeza]
2

#141 Har precis lagt på luren och pratat med David86, jag är jätte glad över pratstunden och saker David såg! Allt stämde, mest imponerad av att han kunde se att jag blivit hjärntvättad som barn. Likaså mina egna problem jag hade och lösningar på dem. Han kunde se ottoligt mycket som har hänt i mitt liv och som händer just nu. Ett stort tack till David för alla goda råd och jag ska ta dem till mig. En som kommer somna med ett leende på sina läppar!! Kram alla på övernatuligt!!

david86
2

tack själv Tezabeza:) var riktigt kul att få prata med dig! Tack ska även du ha som låter mig använda dig som försökskanin;) lägger mig oxå med ett leende på läpparna:)

marieh85
0

Någon som skulle vilja försöka läsa av våran katt.

Silver, hankastrat, 1år och 3 månader gammal.

Han har varit borta några dagar så det vore intressant att se om ni kunde få fram nåt.

Tacksam för svar

madeleinenilsson
0

Jag känner att jag också skulle vilja försöka att få min katt avläst i av någon av er.

Brorsan försvann för två veckor sedan, han är en innekatt, kastrerad och letar säkert efter mig då han försvann dagen innan jag kom hem från en utlandssemester (14 dagar) :(

Jag ska ut och vandra i timmar efter jobbet och någon form av vägriktning skulle uppskattas enormt mycket.

Tack på förhand.

david86
3

Hej:-) vill börja tacka för det varma välkommnande jag fått från vissa av er:-) nu har förfrågorna om vägleding/avläsning rulla in och stort tack till er jag pratat med som har låtit mig ta del i era privatliv:-) kommer att fortsätta då eran uppmuntran stärkt mig enormt mycket:-)och nu till er som funderar på att kontakta mig… Får hela tiden frågor om pris och varför ni ska lämna ut era telefonnr och inte jag så en gång för alla! Pris: 0:-, nada, zero;-) pga att jag är nybörjare och amatör bara, så se detta som en kul grej först och främst!! Och anledningen till att jag ber om era nummer är för att jag inte vill bli uppringd utan på detta sättet få kontroll över när jag vill & kan göra dessa avläsningar och vägleda! kommer inte vara så aktiv här ute under helgen då jag ska åka bort men kör igång på måndag igen:-) sist men inte minst… kul att ha hittar hit, varit på andra forum där trådarna blir förstörda av skeptiker. Ha en trevlig helg alla..de ska jag;-) // david

Magdalena12345
0

Hej allihopa! jag skulle vilja be er om hjälp, jag är inte så gammal, bara 20, bor hemma. Jag och min pappa har en ganska komplicerad relation och mycket har hänt mellan oss dem senaste åren. Jag skulle vilja höra era tankar och råd gällande detta, vad säger er intuition? Och jag är inte ute efter någon gratis konsultaion eller dylikt, så om någob tycker de är fel av mig att jag skrev detta inlägget så får ni gärna säga till mig! Jätte tacksam för svar, kram Magdalena.

marieh85
0

Hej igen! Ni kan bortse från inlägg #157. Vi har hittat honom, vid liv!

Tack ändå!

Envirobear
0

Hej!

Nu, efter många år av intresse av det andliga känner jag att något har hänt. Jag känner atten port har öppnat sig och jag känner att jag kommit ett steg närmare att hitta mig själv och även andligheten runt mig. Jag vet nu inte hur jag ska gå vidare, jag skulle väldigt gärna bli avläst och också gärna få lite rådgivning om någon skulle känna att de vill dela av sin tid.

/Stefan

CarmorIris
0

Hmm, har ett liknande problem, att jag har stagnerat. Känner att utvecklingen går långsamt, i både karriär och privatliv. Är det jag som går för for fram? Varför får jag i så fall signaler om att jag inte går tillräckligt fort fram? Jag får känslan av att jag har missat att göra saker som skulle ha fört mig framåt? Är det någon som vill prova att läsa av mig så är jag öppen för idéer om hur jag ska gå vidare. Skicka gärna ett PM till mig.

emmafemma
2

Hej!

Är ny här på sajten och tänkte höra om någon av er kunde hjälpa mig…

Jag är en tjej på 17 år som har hålligt på med en kille fram och tillbaks som jag både har känslor för och ibland får jag för mig att han gillar mig med. Oftast är det jag som har fått ta steget men helt plöstligt hörde han av sig till mig nu efter två månader och sa att det var längesen "man hördes".

Efter det har han inte skrivit… det var två veckor sen.

Kommer han höra av sig till mig/ eller vill han att jag ska höra av mig?

Kommer vi ses? Kommer vi ha det mysigt som förut?

Jag tror kanske inte att han är redo för ett förhållande, men jag skulle så himla gärna vilja ses. och få lite uppmärksamhet av honom.

Vore SÅ himla tacksam för svar, och till er som ännu "övar" och inte är leg. medium ännu så ställer jag gärna upp som försökskanin… ni får gärna beskriva mig om ni vill dessutom, jag är så otroligt fascinerad av era talanger!

kram Emma

stephanieharms
1

Efter många om och men hoppas jag att jag nu skriver mitt inlägg rätt..

Jag skulle gärna vilja bli avläst om någon skulle vilja öva sin intuition och läsa av mig? Förväntar mig inget, gör bara så gott du kan. :)

Läser gärna av andra också, bilder har börjat ploppa upp mer och mer för mig och är oftast rätt men kan inte garantera att det kommer vara fullt rätt.

Skicka isåfall en bild på dig själv i PM! :)

/Stephanie

allroundsky
0

Finns det någon som vill försöka läsa av mig så skriv gärna i PM! Kram.

diva
0

skulle verkligen behöva lite vägledning. Min sambo fick en hjärnblödning i februari och han har haft det ganska jobbigt, men detta har inget med honom att göra. Hans 5 barn i åldrarna 26-32 håller på att göra livet väldigt hemskt för mig. Dom har tagit över allt och jag har inget att säga till om. Nu är det så att han inte kan bo här i huset med mig i vinter utan han ska få en handikapp lägenhet i stan. Dom försöker driva ut mig ur huset och jag vill verkligen bo kvar. Kommer jag att kunna ha kvar huset och kommer ungarna nånsin att sluta jävlas med mig. Vet inte om jag orkar stå pall längre. Det tar verkligen på krafterna att hela tiden måsta försvara sig. Min sambo kan inte prata och är inte helt sansad i tankarna. Jag är totalt rådlös. Jag vill bara ha lugn och ro. Kommer jag nånsin att få må bra igen. Vet inte vad jag ska göra

[Souljahfyjah]
0

Hejsan, jag skulle vilja bli avläst, behöver lite guidening…angående framtidsval.

Oerhört tacksam, inga krav på erfarenhet.

Hör gärna av dig! :)

chb
0

Hej! Jag vill gärna bli avläst. Har som lite att reda ut.

rosegarden
7

hade gärna hjälpt till o läsa av..  men ser att dom andra som varit snälla och hjälpt till knappt fått nån feedback tillbaka alls=(

det gör mig ledsen att se.. vi behöver åxå få lite bekräftelse.. om inte annat för att lära oss mer och hur man kan förstå och tolka bättre=/

jag hjälper gärna men då vill jag gärna ha feedback=)

imke
4

självklart måste man ge feedback! Jag skulle vara evigt tacksam :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

david86
4

Gud vad bra skrivit rosegarden!! Där satte du pricken över i ;-) har senaste veckan gjort flera avläsningar men ser dock bara 2 feedback. Tar ju inte betalt eller något sånt så för den som blir avläst kan ju iaf skriva ett par rader, positivt som negativt.. så att vi som ställer upp får en chans att utveckla oss

chb
1

Självklart ska man svara och ge feedback. :)

rosegarden
5

Tack david86 ja tyckte så synd om er som kämpade (för jag vet vad energi det tar) och inte fick nått tillbaka nästan=(

men nu tar vi nya tag o hoppas på att alla som vill bli avlästa och få hjälp , hjälper oss tillbaka=))

crinalina
0

Hej, jag skulle gärna bli avläst via PM. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Tezabeza]
3

Lite mer feedback från min vän som blev avläst av David86, hon vill inte själv skapa konot här. Men hon var jätte nöjd och allt stämde riktigt bra. Hon var imponerad av att han kunde se att hon var extremt pedantisk och att hon saknade sin mamma som hon har flyttat ifrån. Han såg saker som ingen annan kan veta.

Hälsar från Susann David att hon var fantastiskt nöjd. Skrattande

PernillaEdstrom
0

Hej!

Jag skulle gärna vilja veta lite mer om min framtid, men även om tidigare liv. :)

Tacksam för svar! PM:a :)

MVH/Pernilla

Aztrya
0

Jag lägger in det här igen då. Och hoppas jag gör rätt nu.

För ungefär en timma sedan nu så gick en utav mina råttor bort. Han dog pga av en fall-olycka som resulterade i punkterad lunga. Han dog här hemma utan att vi kunde göra något.

Och nu lixom… jag tror på det andliga, även om jag inte ofta tänker på det, och… nu undrar jag bara ifall någon vet ifall han typ… kommit rätt eller vad man ska säga. Eftersom han är såpass ung (Bara några månader gammal) och han bröder är kvar här, så blir jag lite orolig att han kanske får för sig att stanna kvar…

Så… finns det något sätt att ta reda på detta, eller någon som kan 'känna efter' eller nått… vet inte riktigt hur det funkar.

Han heter Lawliet, men kallas L.

[AnnaRen]
1

David86. Tack för att du ställde upp, jag uppskattar det mycket. Du hade mycket rätt i det du sa, har suttit och tänkt och reflekterat över det du sa och som sagt mycket stämde. Hoppas på att alla som du läst av lämnar feedback och visar deras uppskattning.

Lycka till i fortsättningen :)

Henrik93
0

jag vill gärna bli avläst eller vägledd, vad som nu passar bäst. först och främst det alla undrar, den stora kärleken. Kommer han tillslut? sen, jag undrar mycket på om jag kommer få en lärlingsplats hos en piercare? Jag vill öppna en egen studio tillslut, kommer jag att lyckes eller kommer jag att gå en annan väg? för tillfället börjar jag sista året på omvårdnadsprogrammet och vikarierar på ett äldreboende. mvh

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

[Tezabeza]
0

David86!! Min vännina skulle ha en nära som skulle skada sig, en arbetare. Det har inträffat, han har stukat foten i en trappa. Kram T

rosegarden
0

Henrik 93 Jag hjälper dig gärna:) Kan vi ta de på pm?kan blilångt:)

Henrik93
0

Helt klart! vi tar det där!:) tack!! rosegarden!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

david86
1

orkar inte skriva till alla så tar det här istället:) har några samtal jag ska göra ikväll men kommer inte hinna med er alla som hört av sig! tar paus ifrån detta fre-sön och fortsätter igen på måndag! så det gäller även er som är intresserade av en avläsning.. lämna intresseanmälan med telnr, stjärntecken, hårfärg och ålder så tar jag tag i det nästa vecka.

Wictoria89
0

Jag skulle vilja bli avläst:)

killen87
0

jag skulle oxå vilja bli avläst om någon har tid och lust!

lilla__c
0

Hej jag skulle vilja bli avläst, både vad gäller mitt JOBB  (jobbat som konsult och mitt kontrakt går ut sista september - söker jobb för fullt och vet knappt vart jag vill)

..och vad gäller KÄRLEKSLIV  (är glad singel som träffar några olika, har en speciell jag är extra förtjust i men han är svårtolkad om han vill mer än att vara kk).

Tar gärna emot svar här inne i forumet så att andra kan lära sig av övningen. tack snälla den / de som vill öva på mig!

Fjäril
0

Lägg era frågor i den nya tråden, den ligger högst upp i menyn till vänster.

Jag låser här.

brusida
0

Tackar David 86 för avläsningen! :) Riktigt bra var de!

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer