otäck upplevelse
För ett tag sedan var jag med om en otäck upplevelse. Utan förvarning blev jag så yr, att jag inte kunde hålla huvudet upprätt. Det var bara att lägga sig. När jag blundade såg jag en man som jag aldrig sett förut, sen hörde jag någon viska mitt namn. Efter ett par timmar gick jag upp och allt var som vanligt igen, yrseln var borta och jag mådde bra. jag har funderat på vad som hände egentligen…..någon som har en förklaring??

Det verkar som att det var en man från andevärlden som tog kontakt med dig och när det blir väldigt starka energier kan man känna en sådan yrsel som du beskriver.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Kan det ha varit någon jag inte känner då, för jag har aldrig sett honom förut.

#2 Ja det kan vara någon som har haft någon anknytning till platsen och det kan vara någon som har band till dig på andra sätt, exempelvis en sambo, vän eller arbetskamrat t.e.x. Han kan ju också kanske vara släkt längre tillbaka? Vad fick du själv för känsla angående mannen?
Elisabeth

Jag fick en känsla av att det kanske var min pappa, som gick bort för några år sedan. Men jag slog bort den tanken,då jag inte kände igen honom.

#4 Hur tydligt såg du mannen? Många visar sig som dem var i sina bästa år så det är inte alltid dem visar sig som dem såg ut på slutet. Sen finns det andra märkliga saker som gör att dem visar sig annorlunda. Jag ska berätta om en sådan händelse: En flicka som hade gått bort var kort och lite rund i kroppen. När hon sedan visade sig för mig såg jag först inte vem det var för hon visade sig lång och smal! Jag kontaktade hennes mamma och det första hon frågade mig var hur hon såg ut. När jag berättat det så sade hon: -Tack, då vet jag att det var henne du såg! Hon hade visat sig så för sin mamma och berättat att hon nu äntligen ficka vara lång och smal som hon hade velat i livet.
Elisabeth

Jag såg ansiktet klart och tydligt. Han log mot mig och han hade skägg, det hade min pappa också en kort period. Men var det han så var han sig inte lik.

#6 Din känsla sa att det var pappa men bilden är någon annan, det kan ju vara en annan släkting på din pappas sida, därav känslan?
Elisabeth

Tack Elisabeth för ditt engagemang. Just nu känns det bra att det var någon från andevärlden. Om det var min pappa eller någon annan kanske jag får svar på någon gång.

#8 Jag hoppas att du får svar och jag önskar dig lycka till!
Kram/Elisabeth
Elisabeth

Tack och kram tillbaka!!