Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterbarnungdomar
Läst 1632 ggr
anonymiz
1

hamster

hej jag är en tjej som är 12 år.när jag var 8 år fick jag min hamster.efter två år dog han.jag var jätte ledsen då och grät jätte mycket.efter att jag slutat gråta kännde jag att jag fick Tecken.jag drömde om honom och det kännde som att alla önskiningar jag hade (som var möjliga att slå in ) gick i uppfyllelse.jag ber fortsfarande till honom ibland tex nu när min andra hamster är sjuk.den betersig friskt men ser sjuk ut…hon har två sår,inte lika mycket päls,en "finne",vagel/tumör och puckel rygg…men hon beter sig friskt.jag undrar om det är möjligt att en hamster kan skicka Tecken?jag saknar min pojke!R.i.p…… <3

[SelmaP]
0

Nej gud, beklagar sorgen :((! Jag vet faktist inte.. försök ta reda på det, hoppas du kan kontakta din lilla hamster! :))

Lycka till // Selma

anonymiz
0

han dog för för 2 år sen men saknar honom ändå.hoppas jag vill så gärna det <33333

Dors1
0

Innan min hamster dog, nu för ungefär en månad sedan så låg hon bara och sov, åt inget /drack.
Den dagen hon dog, så tog jag ta upp henne och ge henne vatten men hon hosta typ upp det igen.. och sen hade mamma  henne i sina händer och sedan fick jag tillbaka henne och det var precis som att hon kollade på mig att " nu orkar jag inte mer" , och liksom slutade andas..
Det var hemskt att se sitt djur dö i sina händer :'(

Ja, jag tror dom visar ett Tecken, typ att dom hade det bra, och vill att man själv ska ha det bra :)
Att dom övervakar en :)
Tänk posetivt.

Usch, hatar när djur dör..
Vi fick avliva vår katt.. hon var gammal o döv mm..
När hon fick sprutan gnällde hon.. och då kom tårarna..

R.I.P för din hamster / min hamste <3

anonymiz
0

min hamster dog också i mina händer :')

jag rastade honom sen tog jag upp honom i mina händer och vi myste lite.sen när jag skulle lämna honom i buren ville han inte utan låg kvar , han andades jag blev jätte rädd.jag skvätte lite kallt vatten och görde mun mot mun jag ville inte förlora honom.men sen somnade han in. :'( men han var inte sjuk bara gammal…några minuter innan var han helt pigg och sprang runt på golvet.. Miss u <33333333

Dors1
0

Det är så med djur…
Min hamster två veckor innan hon dog så var hon huuur pigg som helst!
Sprang runt  och allt.. sen bara sluta hon äta..,
Hon blev 2 år, så tiden var inne :)